کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری:

دستگاه قضا در خنثی کردن توطئه‌های دشمن پیش‌رو است

31 ارديبهشت 1402 ساعت 15:07

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از دستگاه‌هایی که در خنثی کردن توطئه‌های دشمن پیش رو می‌باشد، دستگاه قضا است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس کل و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در کشور و این استان منشا تحولات بزرگی بود، این موفقیت‌ها به برکت امامین انقلاب رخ داد که از ابتدا در برابر طاغوت و خواسته‌های نامشروع آن ایستاده‌اند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تاکید دارند که به جای پرداختن به حاشیه به متن بپردازند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دشمن با هجمه گسترده خود درصدد ناامید کردن مردم ایران است و یکی از دستگاه‌هایی که در خنثی کردن این توطئه پیش رو می‌باشد دستگاه قضا است.

حیدری عنوان کرد: آنچه مردم را خوشحال می‌کند این است که ناترازی‌ها، تراز شود، با مدیریت کارتابلی نمی‌شود ناترازی‌ها را اصلاح کرد بلکه باید در بین مردم بود، مشکلات مردم را درک کرد و اقدام صحیح انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: برخورد قاطعانه دستگاه قضا با مفاسد ازجمله مفاسدی که با عنوان سلطان از آن‌ها یاد می‌شد، باعث شادی و امیدواری در بین مردم می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اغتشاشگران در وقایع اخیر به دنبال آسیب به وحدت و انسجام کشور بودند که با حضور به‌موقع دستگاه قضا با عوامل اغتشاش‌ها، این استان با مشکلات چندانی مواجه نشد.

انتهای پیام/1031ج
 
 


کد مطلب: 53917

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53917/دستگاه-قضا-خنثی-کردن-توطئه-های-دشمن-پیش-رو

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir