۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
کد مطلب : ۵۰۸۹۳
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان اداره استخدامی کشور:

افراد متقاضی کار در صورت فراهم شدن اشتغال به کار گیری می شوند

سید علی تفرشی معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان اداره استخدامی کشور گفت: برخی از متقاضی کار به صورت شرکتی هستند که ما آن ها را به دستگاه های اجرایی معرفی می کنیم و در صورت اعلام نیاز و تخصیص اعتبار این افراد را به کارگیری می شوند.
افراد متقاضی کار در صورت فراهم شدن اشتغال به کار گیری می شوند
سید علی تفرشی معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان اداره استخدامی کشور در گفتگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: مراجعه کنندگان ما عموما کارکنان دولت هستند که مشکلات جذب دارند.
 
وی با اشاره به اینکه خانواده ایثارگرانی که می خواهند تبدیل وضعیت شوند ابهاماتی دارند که باید رفع شود تصریح کرد: افرادی نیز به ما مراجعه می کنند که متقاضی کار هستند که ما آن ها را متقائد می کنیم که از طریق آزمون استخدام عمومی باید اقدام کنند.
 
تفرشی ادامه داد: برخی نیز متقاضی کار به صورت شرکتی هستند که ما آن ها را به دستگاه های اجرایی معرفی می کنیم و در صورت اعلام نیاز و تخصیص اعتبار این افراد را به کارگیری می شوند.
 
وی اذعان داشت: افرادی که از روز گذشته به ما مراجعه می کنند دو دسته هستند یک دسته آن ها به صورت گروهی و تعدادی تک نفره بوده اند که آمار آن ها به ۶۰ نفر می رسد.
 
تفرشی با تاکید بر اینکه اگر دستگاه ها سهل انگاری کنند حتما پیگیر هستیم خاطرنشان کرد: ما به دنبال حل مشکلات و مطالبات قانونی مردم هستیم و در صورت نیاز به دستگاه های اجرایی برای به کارگیری نیرو دستورات لازم را می دهیم.
 
انتهای پیام/۱۰۲۰ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۵:۲۲:۵۴

9 Jun 2022