۰
plusresetminus
رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای چهارمحال و بختیاری گفت: این انتخابات باشکوه می‌تواند برای شکستن تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ما تاثیر بسیاری داشته باشد و ما تردید نداریم که این حضور مردم، ایران اسلامی را در راس کشورهای مقتدر دنیا برای دفاع از حقوق خودش قرار خواهد داد.
حضور مردم پای صندوق‌های رای، ایران را در راس کشورهای مقتدر دنیا برای دفاع از حقوق خود قرار می‌دهد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری صبح امروز با حضور در دبیرستان شهید استکی شهرکرد رای خود را به صندوق انداخت.

امام جمعه شهرکرد در حاشیه این مراسم اظهار کرد: خداوند تبارک و تعالی توفیق داد از همین ابتدای صبح پای صندوق رای حاضر شده و وظیفه شرعی، شخصی و اجتماعی خود را انجام دهم.

وی با اشاره به اینکه بنابر تاکید رهبر معظم انقلاب نظام اجتماعی ما به شدت نیازمند حضور مردم است ادامه داد: پیوند، وحدت، هم‌دلی، همراهی و انسجام باید در جامعه حاکم باشد تا بتواند جامعه را در تحقق اهداف، آمال و آرزوها یاری دهد.

نکونام تحقق پیوند میان مردم را حضور پای صندوق‌های رای دانست و بیان داشت: اینکه آحاد مردم بشتابند و با حضور پای صندوق‌های رای در تحقق این عمل صالح کوشا باشند بسیار مهم و ارزشمند است.



نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری رای دادن را از بهترین اعمال صالح دانست چراکه به‌نوعی جامعه‌سازی است ادامه داد: حضور در پای صندوق‌های رای نظام اسلامی را به سمت تمدن‌سازی سوق می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه همه مردم ایران به آب و خاک و امنیت کشور می‌اندیشند و می‌دانند کشورهایی که مردمشان چنین صحنه‌هایی را ترک می‌کنند دچار ناامنی بوده اضافه کرد: دشمن طراحی کرده ایران را به جولانگاهی برای داعش و تروریست تبدیل کند.

نکونام یادآور شد: ما امروز با حضورمان پای صندوق‌های رای توطئه‌های دشمن را خنثی کرده و به کشور امنیت می‌بخشیم.

امام جمعه شهرکرد حضور پای صندوق‌های رای را یک وظیفه دانست و عنوان داشت: چه بهتر که در انجام این وظیفه شرعی و اخلاقی از یکدیگر سبقت بگیریم، ما می‌دانیم مردم با اخلاص و برای رضای خدا علی‌رغم مشکلات و گرفتاری‌هایی که دارند آماده هستند و پای صندوق‌های رای حضور می‌یابند.




حضور در پای صندوق های رای نشان از اقتدار و عظمت ایرانیان است

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای نشان از اقتدار ، عظمت و شکوه است.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ با اشاره به اینکه از همان ابتدای صبح پای صندوق های رای حضور پیدا کردم و شاهد جمعیت بالایی از مردم بودم خدا را شاکر شدم.

وی تصریح کرد: مردم استان من همیشه نشان داده اند که در همه صحنه ها حضور پررنگی دارند و به رهبر خود لبیک می گویند.

سردار اکبری با اشاره به اینکه مردم چهارمحال و بختیاری در هشت سال دفاع مقدس نیز پای نظام خود ماندند و بیش از 2400 شهید گرانقدر را تقدیم این نظام کردند گفت: امروز نیز با حضور خود در پای صندوق های رای با آرمان های انقلاب بیعت کردندو بر این بیعت نیز پایدار خواهند ماند.

وی با تاکید بر اینکه حضور مردم در پای صندوق های رای نشان از اقتدار ، عظمت و شکوه خواهد بود گفت: دشمنان تلاش زیادی کردند که مردم در انتخابات حضور نداشته باشند اما کور خوانده اند و امروز نشان دادند که کشور و نظام خود را دوست دارند.
 
بکار گیری 5 هزار خودرو، سه بالگرد و 22 هزار نفر عوامل اجرایی در انتخابات 1400

ملک محمد قربان پور دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری؛ اظهار کرد: 986 شعبه برای جمع‌آوری آرای مربوط به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در این استان پیش‌بینی شده است.

وی افزود: از مجموع شعب ذکر شده ۷۲۳ شعبه ثابت و ۲۶۳ شعبه سیار هستند.

دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین از این تعداد ۳۶۳ شعبه شهری و ۶۲۳ شعبه روستایی هستند.

قربان پور با اشاره به اینکه انتخابات شوراهای اسلامی سال ۱۴۰۰ در ۶۱۶ شهر و روستای چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود، عنوان کرد: از این تعداد ۴۳ شهر و ۵۷۳ روستا است.

وی خاطرنشان کرد: 2 هزار و 30 کرسی برای انتخابات شوراهای شهر و روستا چهارمحال و بختیاری منظور شده است که از این تعداد یک‌هزار و ۸۱۱ کرسی برای روستاها و ۲۱۹ کرسی برای شهرها اختصاص داده شده است.

دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری یادآور شد: 573 روستا در استان شرایط برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی دارند که از این تعداد ۵۲۷ روستا شورای سه نفره و ۴۶ روستا شورای پنج نفره دارد.

قربان پور اضافه کرد: از 43 شهر چهارمحال و بختیاری، شهرهای شهرکرد و بروجن دارای شورای هفت نفره و ۴۱ شهر دیگر دارای شورای پنج نفره هستند.

وی یادآور شد: ۷۴۱ هزار و ۳۲۲ نفر در چهارمحال و بختیاری واجدان شرایط رأی دادن هستند، از این تعداد ۱۸ هزار و ۵۹۱ نفر رای‌اولی هستند.

دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: 5 هزار دستگاه خودرو، سه فروند بالگرد و ۲۲ هزار نفر عوامل اجرایی، خدماتی، نظارتی، امنیتی، بازرسی، نظامی و انتظامی در امر برگزاری انتخابات 1400 در چهارمحال و بختیاری مشغول هستند.

رقابت 806 داوطلب شهری و بیش از 3 هزار داوطلب روستایی در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا

ملک محمد قربان پور دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری حاضر در ستاد انتخابات استان، اظهار کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته در هیأت نظارت چهارمحال و بختیاری در کل 806 داوطلب شهری و 3 هزار و 297 داوطلب روستایی در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا شرکت دارند.

 حضور مردم پای صندوق‌های رای، ایران را در راس کشورهای مقتدر دنیا برای دفاع از حقوق خود قرار می‌دهد

 احمد راستینه رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای چهارمحال و بختیاری در سرکشی از مدرسه حاج یدالله کیانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز خوشبختانه شاهد حضور باشکوه مردم این استان پای صندوق‌های رای هستیم، که نشان‌دهنده بصیرت و شور و نشاط مردم برای آینده بهتر ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه ۹۸۶ شعب فعال در ۶۱۶ شهر و روستا در سراسر این استان آماده هستند که مردم نمایندگان خود را در بحث شوراهای شهر و روستا انتخاب کنند.

راستینه از وجود یک هزار و ۶۴۵ ناظر فعال به‌عنوان عوامل اجرایی در ستادهای انتخابات خبر داد و افزود: ۱۰۰ سرناظر و ۷۰ بازرس ویژه برای نظارت بر صحت و سلامت برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پیش‌بینی شده است.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای چهارمحال و بختیاری گفت: همه عوامل از معتمدین محلی و مردم هستند و این نشان‌دهنده یک انتخابات کاملا مردمیست که با نگاه مطالبه‌گری و نظارت خود مردم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز این شور و نشاط و حضور مردم در شعب اخذ رأی نشان‌دهنده آینده‌ای بهتر برای ایران اسلامی است و این شور و نشاط می‌تواند مشکلاتی که امروز مردم با آن مواجه هستند، با یک انتخاب درست هم در حوزه مدیریت شهری و روستایی و هم با یک انتخاب درست در حوزه ملی را برطرف نماید.

راستینه یادآور شد: مشارکت حداکثری و حضور باشکوه مردم می‌تواند رئیس جمهور مقتدری با رای قاطبه ملت برای صیانت از حقوق ملت هم در عرصه بین‌المللی و هم در حوزه تحول مدیریت داخلی کشور بر سر کار آورد.

وی گفت: این انتخابات باشکوه می‌تواند برای شکستن تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ما تاثیر بسیاری داشته باشد و ما تردید نداریم که این حضور مردم، ایران اسلامی را در راس کشورهای مقتدر دنیا برای دفاع از حقوق خودش قرار خواهد داد.


استاندار چهارمحال و بختیاری رأی خود  را به صندوق انداخت

به گزارش جهانبین نیوز؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری ظهر امروز با حضور در شعبه 10 اداره کل ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری رأی خود را به صندوق انداخت.

وی در ادامه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در مجموعه استانداری استان سیستمی تعبیه شده است که شعب را کنترل می‌کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این سیستم مشخص می‌کند که در 939 شعبه استان وضعیت تعرفه‌ها به چه شکل است، چقدر تعرفه توزیع شده است، چه تعداد از آن‌ها برگ رأی و چه تعداد باقی‌مانده است.

عباسی عنوان کرد: اعداد و ارقام مربوط به تعرفه‌هایی که تحویل دادیم و همچنین تعرفه‌هایی که صادر و به رأی‌دهندگان تحویل شد نشان می‌دهد این انتخابات تفاوتی با انتخابات سال‌های گذشته ندارد.

وی بیان کرد: هم‌اینک که در شعبه شماره 10 برای رأی دادن حاضر هستیم خوشبختانه وضعیت مناسب و حوزه‌ شلوغ است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: امید است مردم تا آخر وقت رأی‌گیری که ساعت 12 امشب است با همین شور و بصیرت در انتخابات شرکت کنند.

عباسی یادآور شد: اگر فرایند رأی‌گیری تا ساعت 12 امشب به پایان نرسید، مجدداً تا دو ساعت تمدید می‌شود و فرایند تا ساعت دو بامداد فردا تمدید می‌شود.
 

تاکنون هیچ گزارشی از تخلف در شعب چهارمحال و بختیاری گزارش نشده است

احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران در شعبه اخذ رای، اظهار کرد: به فرمایش ولی‌فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، روز انتخابات روز ملت ایران است.

وی افزود: ملت ایران اگر کشور ایمن، پُررنق و با برکتی می‌خواهند باید پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امید است مردم همچنان با شور و شوق در فرصت باقی مانده پای صندوق‌های حاضر شوند و به تکلیف سیاسی و الهی خود عمل کنند.

بهرامی عنوان کرد: دادگستری چهارمحال و بختیاری نیز در جهت امنیت انتخابات اقدامات خوبی انجام داده است، نمایندگان دادگستری در حوزه‌های اخذ رای در سراسر استان مستقر شدند و آمادگی بررسی تخلفات احتمالی هستند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون مشکل خاصی از شعب اخذ رای گزارش نشده است و امید است با شور و شوقی که مردم دارند دشمن را با این حضور ناامید و ایرانی آباد از نتیجه این انتخابات رقم بخورد.

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در هر حوزه‌ نیروهای نظارتی ازجمله دادستان، رئیس دادگستری و نماینده از طرف رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری مستقر هستند.
 

مردم فرایند رای دادن را به ساعات آخر وقت موکول نکنند

عبدالرضا علیمحمدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران در شعبه اخذ رای اظهار کرد: از آغاز فرایند رای گیری روند خوبی در استان شاهد بودیم.

وی افزود: در کلیه حوزه‌ها همکاران قضایی و قضات کشیک حضور دارند، دادستان‌ها و روسای دادگاه‌های بخش در حال رصد موضوعات هستند و هر جایی که مشکل یا تجمعی بوده حضور پیدا کرده و موضوع با نیروهای فرمانداری و نیروی انتظامی مدیریت شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تاکنون مشکلی به لحاظ قضایی و انتظامی نداشتیم و همه امور به نحو مطلوب در حال انجام است.

علیمحمدی عنوان کرد: مردم چهارمحال و بختیاری حضور پُرشوری در انتخابات داشتند.

وی خاطرنشان کرد: از مردم استان تقاضا داریم رای دادن خود را به پایان ساعت‌ها رای گیری موکول نکنند و در زمانی که فرصت باقی است رای خود را به صندوق بیاندازند.
 

حضور در انتخابات یعنی حضور برای تعیین سرنوشت خود

حجت‌الاسلام و المسلمین امیر قلی جعفری نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: امروز مردم کشور شاهد یک حماسه ماندگار خواهند بود و آن هم حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

وی افزود: حضور در انتخابات یعنی حضور برای تعیین سرنوشت خود، فرزندان و نسل‌های آینده، هرچقدر این حضور بیشتر باشد رئیس‌جمهور بااقتدار بیشتری می‌تواند عمل کند.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه آن‌هایی که طالب عزت کشور هستند و این مرز و بوم را دوست دارند باید در پای صندوق‌های رأی حاضرشده و نسبت به آینده کشور بی‌اعتنا نباشند.

جعفری عنوان کرد: درست است که در کشور مشکلاتی داریم به‌ویژه مشکلات اقتصادی، مردم از دغدغه‌های اقتصادی و وضع موجود ناراضی هستند، اما برای تغییر وضع موجود باید در صحنه بود نه اینکه با صندوق‌های رأی قهر کرد.

وی خاطرنشان کرد: امید است یک دولت انقلابی و با روحیه جهادی روی کار بیاید و شرایط را تغییر دهد، باید بدانیم که مشکلات کشور قابل حل است، کشور می‌تواند در بهترین شرایط قرار بگیرد، تنها شرط آن این است که فردی سکان قوه مجریه را در دست بگیرد که به شعار ایرانی می‌تواند قائل باشد.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از همه مردم تقاضا می‌کنم پای صندوق‌های رأی حاضر شده و مشارکت گسترده داشته باشند.

جعفری بیان کرد: تک‌تک رأی‌های مردم می‌تواند در تشکیل ساختار مؤثر باشد تا فرد اصلح در رأس هرم قوه مجریه قرار گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد: انتخاباتی پُر شور و با مشارکت بالا رقم خورده و آن کس که صلاح و خیر مردم در انتخاب وی است برای مردم مقدر شود.

با حضور در انتخابات سرنوشت خودمان را رقم میزنیم

دبیر شورای ائتلاف چهارمحال و بختیاری گفت: مردم با آمدن در پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح سرنوشت خودشان را رقم میزنند .

مهدی حامدی دبیر شورای ائتلاف چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: با حضور در انتخابات و رای دادن به شخص اصلح در واقع وضعیت آینده خودمان را رقم زده ایم.

وی با اشاره به اینکه مردم نسبت به منتخب خود اعتماد می کنند و در پای صندوق های رای می آیند تصریح کرد: هرچقدر حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد قدرت نظام جمهوری اسلامی در جوامع بین المللی بیشتر خواهد شد.

حامدی در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه تا این ساعت مردم حضور پررنگی در پای صندوق های رای داشتند و امیدواریم تا پایان رای ریزی به همین صورت ادامه داشته باشد و با این امر خدا پسندانه قطعا" دشمنان نظام سرکوب خواهند شد و امنیت کشور بیشتر از پیش می شود.
 

خبر درحال تکمیل...

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۷:۰۸:۲۲

18 Jun 2021