۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
کد مطلب : ۴۷۳۲۸

رضای خدا و کمک به مردم محروم، انگیزه اصلی جهادگران فارسانی

امروزه ايجاد اميد و انگيزه براي جوانان يک ضرورت است و اين موردتوجه مقام معظم رهبري در گام دوم انقلاب است و به‌وضوح مي‌بينيم که مسئله جوانان در بيانيه پرکاربرد است.
به گزارش جهانبین نیوز، جمعي از بسيجيان جهادگر پايگاه شهيد نوروزي شهر چليچه در طي يک اردوي جهادي چندروزه براي خانه يک شهروند جونقاني بي‌بضاعت حمام و آشپزخانه ساختند.

در اين اردوي جهادي که با همکاري بسيج سازندگي در سپاه ناحيه فارسان برگزار شد براي ساخت اين حمام و آشپزخانه نزديک به 5 ميليون تومان هزينه شد و نکته قابل جالب‌توجه اين اردوي جهادي اين بود، کار اصلي بر دوش تربيت‌شدگان مکتب بسيج و حلقه صالحين پايگاه شهيد نوروزي شهر چليچه بود. از بنا، برق‌کار، لوله‌کش، سراميک کار و... همه بسيجيان پايگاه و از ارکان حلقه صالحين پايگاه شهيد نوروزي بودند.

 مهدي اسدي سرگروه اين اردوي جهادي در خصوص اين برنامه گفت: حلقه صالحين و نشست‌هاي بصيرتي بايد نتيجه را در ميدان عمل نشان بدهد وگرنه در همان نشست باقي مي‌ماند، هدف ما از اين حلقه‌هاي صالحين و نشست‌هاي بصيرتي اين است که چنين بسيجياني را براي اين‌چنين روزهايي تربيت کنيم تا در بدترين شرايط اقتصادي و در شرايط دشوار به درد زندگي مردم و حل مشکلات مردم بخورند.

وي گفت: بسيجي با دستاني خالي اما قلبي سرشار از عشق به ولي فقیه کار مي‌کنند و بيم از حرف و سخن ندارند مسئولين به‌جاي اينکه در اين شرايط بحراني اقتصادي و فشار اقتصادي مردم به دنبال بهبود شرايط باشند به بازي سياسي و مذاکره فکر کنند اين سخت است.

اسدی در پايان گفت: امروز ايجاد اميد و انگيزه براي جوانان يک ضرورت است و اين موردتوجه مقام معظم رهبري در گام دوم انقلاب است و به‌وضوح مي‌بينيم که هم مسئله جوانان در بيانيه پرکاربرد است.

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۶:۱۸:۴۲

18 Apr 2024