۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۳۶۳۶۰
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

لزوم شناخت اهداف قیام عاشور/ در مقابل باطل از کم بودن یاران خود نهراسید

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه آشنایی با اهداف قیام امام حسین (ع) لازمه شناخت این امام بزرگوار است گفت: باید مقاصد سیدالشهدا را در زندگی فردی و اجتماعی خود به کار بندیم و در شناخت شمر و یزیدیان زمانه تلاش کنیم.
لزوم شناخت اهداف قیام عاشور/ در مقابل باطل از کم بودن یاران خود نهراسید
به گزارش جهانبین نیوز، زنگ امر به معروف و نهی از منکر در شهرکرد با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم و جمعی از مسئولان در دبیرستان دخترانه معارف شهرکرد با نوای یا حسین (ع) به صدا در آمد.

در این آئین حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در مراسم بزرگداشت شهدای آموزش و پرورش و نواختن زنگ امر به معروف و نهی از منکر در دبیرستان دخترانه معارف شهرکرد، هدف از قیام امام حسین (ع) زنده‌ نگه داشتن اسلام و اصلاح امت جدش رسول اکرم (ص) عنوان و اظهار داشت: آشنایی با اهداف قیام امام حسین (ع) لازمه شناخت این امام بزرگوار است.

وی با تاکید بر ضرورت آشناییی با اهداف امام حسین (ع) افزود: باید مقاصد سیدالشهدا را در زندگی فردی و اجتماعی خود به کار بندیم و در شناخت شمر و یزیدیان زمانه تلاش کنیم.

نکونام با اشاره به اینکه همه پیامبران در اقلیت بودند اما از کم بودن طرفداران خود نهراسیدند، در مقابل باطل ایستادند و این راه به واقعه کربلا و شهادت ۷۲ نفر شد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: هدف از جنایت علیه مردم مسلمان میانمار استحکام پایه‌های سلطه در دنیا است اما مسلمانان در زیر پرچم عاشورا و امام حسین (ع) با ظلم مقابله می‌کنند.

وی ماهواره، فضای مجازی و.. را ازجمله نیرنگ‌های دشمن برای آسیب رساندن به جوانان دانست و تاکید کرد: باید مراقب غیرت، حیا، اخلاق و... در جامعه باشیم و اجازه ندهیم دشمن با نابودی این موارد به اهداف خود دست یابد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۸:۰۰

12 Feb 2020