۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۳۷۶۴
شهید علی‌محمد علیمحمدی نافچی:

خداوندا اولادم را تا روز قيامت با ايمان و با حب علي و اولادش آشنا بگردان

امروز روز حمايت از ولايت فقيه است و بر هر فردي واجب است كه دين خود را ادا كند.
خداوندا اولادم را تا روز قيامت با ايمان و با حب علي و اولادش آشنا بگردان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید علی‌محمد علیمحمدی نافچی فرزند رحیم پنجم اردیبهشت 1301 در روستای نافچ به دنیا آمد. تا پایان دوره ابتدایی درس‌خوانده بود. کارگری می‌کرد که از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. هیجدهم بهمن 1361 در رقابیه و هم‌زمان با پسرش (بهنام) به شهادت رسیدند.

و اینک وصیت‌نامه شهید:
و قاتلوا فی سبیل الله و اعملو ان الله سمیع علیم. آیه 202 بقره

شهادت می‌دهم به یگانگی پروردگار بی‌همتا و رسالت خاتم‌الانبیاء محمد (ص) و به ولایت علی این ابیطالب و یازده فرزندش و اطاعت از نائب بر حق مهدی صاحب‌الزمان (عج) امام خمینی خداوندا حاضرم برای رضای تو چندین مرتبه شهید گردم وزنده شوم با کفار بعثی به مبارزه بپردازم و شهید شوم و استدعا دارم این نائب امام را تا ظهور صاحب‌الزمان (عج) به‌سلامت نگهداری ان‌شاءالله پروردگار تو خود میدانی که ما فقط و فقط برای رضای تو از ما همه‌چیزمان  گذشته و در این بیابان‌ها بسر می‌بریم و آرزوی ما آن است که بتوانیم روزی این پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی را در سرتاسر جهان به اهتزاز درآوریم و زمینه را برای ظهور مهدی موعود آماده‌سازیم ان‌شاءالله ما برای خاک و کشورگشائی نمی‌جنگیم و طمع به چیزی جز رضا خدا و رهایی مستضعفین از زیر جوغ مستکبرین نداریم و آنقدر در این راه کوشش می‌کنیم تا به مقصد برسیم و یقیناً رضایت حق هم همین است.

امروز روز حمایت از ولایت‌فقیه است و بر هر فردی واجب است که دین خود را ادا کند. به‌به به چنین سعادت که امروز ملت حزب‌اللهی کشور اسلامی ایران یک‌طرف و تمام دنیا باآن‌همه طمطراق یک‌طرف و شک تردیدی نداریم که بخواست خداوند بر همه قالب خواهیم شد و پوزه امریکا  و شوروی و دیگر جهان خواران را به خاک خواهیم مالید. برادران عزیز حزب‌الله شمارا توصیه می‌کنم از جنگ نهراسید پیر و جوان نکنید و به جبهه‌ها رو بیاورید نترسید خداوند با ما است و همین‌طور که تاکنون صحنه را پر نگه‌داشته‌اید پابرجا باشید و از مقام روحانیت اصیل با تمام امکانات خودتان دفاع کنید یعنی ولایت‌فقیه را درخت و  روحانیت بر او را شاخه‌های آن می‌دانم و به این گفته‌ام استوارم و یقین دارم سعادت دنیا و آخرت بدست نمی‌آید مگر اطاعت و پیروی از خط امام و روحانیت را که دوست دارم. من به فرزندانم توصیه می‌کنم که از خط امام و روحانیت عزیز فاصله‌ای نگیرند و گوش‌به‌فرمان امام امت باشند یا دوستان خداوند دوست و با دشمنان خداوند دشمن باشند.

نماز جمعه و جماعت حاضر شوند هر جا مجلس سخنرانی برپا شد بروند مبادا خدائی نخواسته با منافقین سازش کنند. در گوشه و کنار که با آن‌ها روبرو می‌شوند مجال صحبت به آن‌ها ندهند و با تمام قوا روبروی آن‌ها به مبارزه، بپردازند و به‌هیچ‌وجه با آن‌ها معاشرت ننمایند. وجوهات ما ایشان را مرتب بپردازند هر چه از من به آن‌ها ارث می‌رسد حلال است امید است که به راه حلال هم مصرف شود کمک به جبهه و برادران جنگ‌زده را فراموش نکنند. اگر من توفیق شهادت را پیدا کردم آن‌ها ناراحت نشوند بلکه  حمد و ثنای پروردگار را بجا آورند و خوشحالی کنند و برای سرور شهیدان اباعبدالله مجلس تعزیه و سوگواری برپا کنند به یاد بیاورند صحنه کربلا و شهادت اباعبدالله. امروز امام امت و همه ملت ایران دوستدار خانواده شهید هستند این‌یک سعادت است. شهادت درراه خداوند تبارک‌وتعالی یک موهبت الهی است مصیبت نیست رحمتی است از طرف پروردگار که به آن فامیل و به آن نسل داده می‌شود. چند روزی من‌جمله ما باقی نمانده است امید است در این حمله بتوانیم با یاری الله و رهبری امام زمان (عج) کربلای حسین (ع) باز و صدام مهره سنگین امریکا و شوروی را به ز باله دان تاریخ بیندازیم.

 خداوندا
 ما برای رضا تو در اینجا آمده‌ایم؛ آمده‌ام تا به زیارت امام حسین(ع) بروم خودت ما را یاری کن خداوند این پیر جماران این فرزند عزیز زهرا (س) تا ظهور حجت مهدی صاحب‌الزمان (عج) برای رهبری مسلمین و مستضعفان بود نگهدار خداوندا روحانیت متعهد ما را به‌سلامت بدار خداوندا رزمندگان اسلام را دژکون و کنار جهان بخصوص در کشور اسلامی ایران و این جبهه که حمله نهائی می‌باشد پیروز و سالم به مقصدشان که کربلای حسین (ع) می‌باشد برسان خداوندا شهدای ما را در صحت و بازماندگانشان را صبر و عطا بفرما خداوندا معلولین ما را شفا عنایت بفرما خداوندا اسرای ما را هر چه زودتر از بند بعثی نجات بده خداوندا ممکات اسلامی ایران را هر چه زودتر خود کف بگردان خداوندا ریشه منافقین داخلی و مخالفین خارجی جمهوری اسلامی ایران را از روی زمین قطع بفرما.

خداوندا اولادم را تا روز قیامت باایمان و با حب علی و اولادش آشنا بگردان والسلام 
برادر شما حاج علی‌محمد علیمحمدی


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۹:۵۲

6 May 2024