۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
کد مطلب : ۲۳۷۸۲
استاندار:

طرح هاي توليدي نيمه تمام در چهارمحال و بختياري نبايد حذف شوند

استاندار گفت: طرح هاي صنعتي و عمراني استان چه غلط و چه صحيح شروع به احداث کرده اند به هيچ روي نبايد حذف يا تعطيل شوند.
طرح هاي توليدي نيمه تمام در چهارمحال و بختياري نبايد حذف شوند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، قاسم سليماني دشتکي در نشست شوراي اداري که با حضور ابتکار، معاون رئيس جمهور و کودرزي وزير ورزش و جوانان و مسولان استان برگزار شد گفت: در صورت تعطيلي طرح هاي نيمه کاره در استان، مسولان کشور بايستي براي جايگزين کردن آن ها تدبيري بينديشند.

سليماني افزود: بيشتر طرح هاي نيمه کاره استان، مشکلات آبي و مالي دارند که بايد در خصوص آن ها از طريق وزارت صنعت، معدن، تجارت، وزارت نير و  و محيط زيست پيگيري هاي لازم اعمال شود.

استاندار در خصوص طرح هاي آبي استان نيز گفت: سد خرسان 3 يکي از بي حاشيه ترين طرح هاي کشوري است که حقيقتا عوايد آن نصيب چهارمحال و بختياري نمي شود چرا که اين طرح، طرحي ملي است و نه استاني، اما با افتتاح اين سد مي تواند کمک بزرگي در گردشگري استان ما داشته باشد.

قاسم سليماني ادامه داد: سد بابا حيد هم يکي از طرح هايي است که نزديک به افتتاح است اما همچنان مشکل زيست محيطي آن حل نشده است.

وي از رئيس حفاظت محيط زيست کشور در خواست کرد که نسبت به جايگزين کردن محل زندگي و بيرون آوردن روستاهاي حاشيه منطقه حفاظتي محيط زيست اقدامات لازم را اتخاذ کند تا اين مناطق از محدوده جنگلي خارج شوند.

استاندار گفت: هر دستگاه اداري نمي تواند با حکم خود نسبت به توقيف يا تعطيل کردن طرح ها و پروژه هاي زير نظر خود اقدام کند چرا که وظيفه اصلي در اين خصوص بر دوش قوه قضائييه  و دستگاه هاي قضايي است.

وي با انتقاد به دولت قبل اظهار داشت: دولت جديد حين به عنده گرفتن مسوليت ها، با مساله اي روبرو شد  و آن هم کلنگ زني ها و قول هاي نابجاي مسولان قبل در خصوص ايجاد فضاها و سرانه هاي ورزشي است ، دولت قبل در هر مکان و هر خطه اي نسبت به کلنگ زني و قول در باره ساخت ورزشگاه و محيط ورزشي اقدام کرده و همگان را متوقع کرده است.

وي احياي سازمان جوانان و تفکيک آن از وزارت ورزش را کمک بزرگي به هر دو بخش عنوان کرد و گفت: در حال حاضر جهت ها و گرايش ها در اين وزارتخانه به سمت ورزش است.


انتهاي پيام1020ج /510ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۲۵:۲۰

30 Jan 2020