۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۲۹۸۴۳
رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان اردل خبرداد:

بازسازي گاردريل‌هاي آسيب‌ديده و ايمن‌سازي مسير اردل -جونقان +تصاوير

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان اردل از تعمير و بازسازي گاردريل‌هاي آسيب‌ديده و ايمن‌سازي مسير اردل -جونقان خبر داد.
بازسازي گاردريل‌هاي آسيب‌ديده و ايمن‌سازي مسير اردل -جونقان +تصاوير
به گزارش جهانبین نیوز؛ محمد حسين‌‌پور رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر گفت: استفاده از گاردريل در محورهاي شهرستان اردل باتوجه به وضعيت کوهستاني آن از اقدامات اساسي ايمن‌سازي است که هر ساله باتوجه به اعتبارات مصوب، نصب و بازسازي گاردريل انجام مي‌گيرد.

حسين‌پور با بيان اينکه امسال توسط مقام معظم رهبري سال اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل نامگذاري شده اداره راه و شهرسازي شهرستان اردل با تعمير و بازسازي گاردريل‌ها و تعويض نکردن آنها و همچنين استفاده از دپوهاي خاکي براي ايمن‌سازي جاده‌‌ها ۵۰۰ ميليون ريال صرفه‌جويي اقتصادي داشته است.
وي افزود:در حوزه راهداري طرح‌ها و پروژه‌ها در زمينه نگهداري راه‌ها، پل‌ها و ابنيه انجام مي‌شود که ساماندهي نقاط پرحادثه يکي از مهمترين آن‌ها است و در هر سال باتوجه به اعتبارات تخصيص‌يافته اقدامات لازم در اين زمينه انجام مي‌شود.
رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان اردل به برنامه نصب و تعمير گاردريل در محورهاي ارتباطي شهرستان اشاره کرد و گفت: سعي مي‌شود براي افزايش ايمني راه‌ها دپوهاي خاکي در مسيرهاي مورد نياز ايجاد شود و گاردريل‌هاي تخريب شده تعمير و بازسازي مي‌شوند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۴۰:۱۷

18 Jan 2020