۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۵۷۳۳۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

شان خبرنگار نقالی نیست

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ارزش خبرنگار به نقل دیگران نیست بلکه به استفاده از ظرفیت‌هاست، شان خبرنگار نقالی نیست خبرنگار باید به مسائل جهت بدهد.
شان خبرنگار نقالی نیست
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی طاهری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فضای رسانه این استان فضایی بدهکار به مردم است.
 
وی با اشاره به داشتن عالَم تصریح کرد: اگر افراد با یکدیگر عالَم نداشته باشند، رابطه خوبی هم نخواهند داشت.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: انسان‌های ضعیف و با اراده غیرقوی ناخودآگاه وارد عالم‌های دیگر می‌شود، چون وقتی همه به سمت یک عالَم می‌روند این فرد هم به آن سمت گرایش می‌یابد.
 
طاهری شکستن عالَم غلط و خلق عالَم درست را هنری دانست که هر کسی ندارد و یادآور شد: امام خمینی (ره) یکی از کسانی است که جرات خلق عالم را داشت.
 
وی با بیان اینکه مسئله خبرنگاری در عالَم تمدن اسلامی عالَم مهمی است تاکید کرد: زمانی که خبرنگار شروع به نوشتن می‌کند ممکن است در جهت ایجاد خیر یا شَر قلم بزند، اما زمانی کار خبرنگار مهم است که بتواند شَر را به خیر تبدیل کند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ارزش خبرنگار به نقل دیگران نیست بلکه به استفاده از ظرفیت‌هاست، شان خبرنگار نقالی نیست خبرنگار باید به مسائل جهت بدهد.
 
طاهری اضافه کرد: خبرنگاران باید خط و ربط خود را مشخص کنند، اساس رسانه غرب جذب مخاطب است اما در رسانه متصل به ملکوت حق‌محوری و حق‌گویی مطرح است.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۵۲:۵۷

28 Apr 2024