۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۲۲۰۵۴
با حضور نماينده مردم لردگان؛

فاز اول مجتمع آبرساني ارمند لردگان افتتاح شد

فاز اول پروژه آبرساني به روستاهاي ارمند عليا و سفلي، آبچنار ارمند و امام آباد مورد بهره برداري قرار گرفت.
فاز اول مجتمع آبرساني ارمند لردگان افتتاح شد
به گزارش جهانبین نیوز مجيد جليل نماينده مردم شهرستان لردگان در گفتگو با سلام لردگان، گفت: فاز اول اين پروژه که کلنگ آن در سال گذشته زده شد امروز با تلاش مسئولين استاني، فرماندار،  شرکت آب و فاضلاب استان و شهرستان مورد بهره برداري قرار مي گيرد وي افزود: فاز بعدي آن هم در حال اجراست که آبرساني به روستاهاي ابچنار ارمند و امام آباد مي باشد.

نماينده مردم لردگان در مجلس شوراي اسلامي اظهار کرد:  در سطح شهرستان لردگان پروژه هاي آبرساني اوره ، سيد محمد، پشت کوه فلارد، و ميلاس را داريم و هم اکنون در حال اجراست و ان شاالله با تلاش مسئولين استاني و شهرستاني اين پروژه ها هم  در آينده نزديک به بهره برداري مي رسند.

وي در خصوص پروژه آبرساني منطقه سردشت گفت:  با وزارت نيرو جلسه اوليه آن گرفته شد و قول دادند که چنانچه دولت 50 درصد از هزينه ها  را تامين اعتبار نمايند اين وزارتخانه 50درصد ديگر را تقبل خواهد کرد .

در اين مراسم افتتاحيه ابوالقاسم کريمي فرماندار شهرستان لردگان گفت:  فاز اول اين پروژه با اعتباري بالغ بر يک ميليارد و 860 ميليون تومان از اعتبارات تملک دارائي و سرمايه اي و اعتبارات ماده 10و 12 مديريت بحران استان تامين گرديد .

وي افزود: پيش‌بيني مي‌شود مبلغ 3 ميليارد ديگر جهت تکميل فاز دوم مورد نياز باشد  که ان شاالله پيگير هستيم که در سال 94 با حمايت استاندار محترم و پيگيري نماينده مردم تامين اعتبار گردد تا روستاهاي امام آباد و آبچنار ارمند هم مشکل آب آاشاميدني آنها برطرف گردد .

مهندس احمد پور مدير عامل آبفار استان چهارمحال و بختياري در نیز گفتگو با خبرنگار سلام لردگان، گفت: با راه اندازي فاز اول اين پروژه 1000 مشترک با جمعيتي بالغ بر 400 نفر تحت پوشش نعمت آب آشاميدني در روستاهاي ارمند عليا و سفلي قرار خواهند گرفت.

وي افزود: عمليات اجرايي اين پروژه شامل 6800 کيلومتر خط انتقال(لوله 8 اينچ)، احداث و تجهيز دو ايستگاه پمپاژ، اجراي يک کيلومتر خط انتقال برق، اجراي عمليات شبکه داخلي ارمند به طول 7 کيلومتر و احداث مخزن 200 مترمکعبي مي‌باشد.



پايان خبر1020ج / 630 ل
مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۱:۳۵

10 Jan 2020