۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۵۷۱۶۹
امام جمعه اردل:

دشمن با جنگ ترکیبی به میدان آمد

امام جمعه اردل گفت: باید هوشیار باشیم چرا که دشمن با جنگ ترکیبی با تمام توان برای ضربه زدن به ایران اسلامی به میدان آمد.
دشمن با جنگ ترکیبی به میدان آمد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمدی  در خطبه‌های نماز عید سعید فطر با تبریک این عید خجسته به ملت بزرگ ایران و همه مسلمانان جهان گفت: یوم الله فطر روز اطاعت، یکپارچگی، یاس شیطان و پیروزی انسان‌های مومن است.

محمدی افزود: امروز پس از یک ماه روزه داری و بندگی شکرگزار نعمت های الهی هستیم و بطور قطع نیکوکاران پاداش خود را در این روز از پروردگار یکتا دریافت می کنند.

وی ضمن اشاره به قضایای دردآور غزه آن‌ را ادامه جنایت ۸۰ ساله دشمن صهیونیست برشمرد و اظهار داشت: آنچه مایه‌ی امید در این قضایای درآورد بوده آن است که خون‌های مظلومان و مجاهدت مجاهدانی چون حاج قاسم و شهید زاهدی در حال به‌ثمر نشستن و دنیای بی‌تفاوت بیدار شده و دشمن درحال نابودی است.

امام جمعه شهرستان اردل  قضایای اخیر داخلی و ایجاد ناامنی در بلوچستان را در این جایگاه تحلیلی دانست و گفت: وقتی کشور قدرتمند شده و به دشمن ضربه زدی، پس دشمن هم حمله را شدیدتر می‌کند و امروز با یک جنگ ترکیبی مواجه هستیم.

حجت‌الاسلام محمدی در ابعاد جنگ ترکیبی اقتصاد، امنیت و مسائل اجتماعی مثل چالش حجاب را از ابعاد این جنگ دانستو بیان کرد: امروز کشف حجاب یک مسئله صرفا فرهنگی نیست بلکه به یک مسئله امنیتی تبدیل شده است.

وی در موضوع اقتصاد اذعان داشت: هم ضعف ساختارهای اقتصادی و هم ضعف مدیریت در بخش‌هایی از دردهای اقتصادی است که باعث شده دشمن در این ناحیه ضربه وارد کند که جلوه‌هایی از آن‌را در بازار بی‌سامان ارز و سکه می‌بینیم.

حجت‌الاسلام محمدی این شدت عمل دشمن را نشانه قدرت و حرکت کشور دانست و بیان داشت: در این زمانه حرکت و رسیدن به قله خستگی ممنوع، ناامیدی و ناامید کردن ممنوع است.

انتهای خبر/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۶:۲۲:۱۱

10 Apr 2024