۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۷
کد مطلب : ۵۷۰۳۴
استاد دانشگاه شهرکرد:

اگر همه آزادی‌خواهان جهان از شنیدن خبر جنایت الشفا بمیرند عجیب نیست

استاد دانشگاه شهرکرد گفت: انتشار خبری جنایتکارانه و شرم‌آور بیمارستان الشفا بسیار تاسف‌بار است، اگر همه مسلمانان که هیچ اگر همه آزادی‌خواهان جهان از شنیدن این خبر بمیرند عجیب نیست.
اگر همه آزادی‌خواهان جهان از شنیدن خبر جنایت الشفا بمیرند عجیب نیست
بهروز مردانی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: غزه و اتفاقاتی که این روزها در این سرزمین مصیب‌زده مسلمانان رخ می‌دهد، رسواکننده چهره در نقاب کشیده و در کت و شلوار قرار گرفته غربی‌ها است.

وی تصریح کرد: متاسفانه انواع و اقسام جنایات که روی سفاک‌ترین جنایتکاران تاریخ را سفید کرده، در غزه در حال وقوع است.

این استاد دانشگاه بیان داشت: این رژیم نامشروع یک باریکه را با انواع بمب‌ها که اهدایی مدعیان دفاع از حقوق بشر هستند، به ویرانه‌ای عجیب تبدیل کرد و این تنها یک بعد از این جنایات است.

مردانی‌نژاد افزود: انسان‌های بی‌گناهی که روزانه کشته می‌شوند و متاسفانه برای بسیاری این کشتار عادی شده یکی دیگر از جنایات رژیم سفاک اسرائیل است.

وی گفت: عادی شدن این همه جنایت که هر روز به وقوع می‌پیوندد سبب شده سر و صدایی از حلقوم مدعیان که هیچ حتی از سوی هم‌کیشان نیز بلند نمی‌شود و متاسفانه حکام بی‌غیرتی که خود را سردمدار اسلام می‌دانند سکوت کرده‌اند.

این استاد دانشگاه با اشاره به محاصره، قحطی و گرسنگی در غزه ادامه داد: یک جمعیت میلیونی کاملا در محاصره بوده و اجازه نمی‌دهند مواد غذایی به دست‌شان برسد و علاوه‌بر آن‌هایی که در اثر تیراندازی و بمب‌باران به شهادت می‌رسد بقیه در حال جان دادن به سبب گرسنگی هستند.

مردانی‌نژاد عنوان داشت: این شنیع‌ترین شکل نسل‌کشی یک ملت است و در برابر منشور سازمان ملل قرار گرفته و تمام حقوق انسانی را نقض می‌کند.

وی تاکید کرد: نسل‌کشی آشکار و تمام عیار در سرزمین غزه در حال انجام است، این مردم نظامی نیستند و همه مسلح نیستند، کودکان و زنان چرا باید بر اثر گرسنگی، تشنگی و... تلف شوند.

مردانی‌نژاد با اشاره به انواع تجاوزاتی که در غزه صورت می‌گیرد یادآور شد: در دنیا بیمارستان‌ها بر اساس همه قوانین و پروتکل‌های بین‌المللی مصون هستند اما تمام این اماکن توسط این وحشی‌ها یا ویران شدند و یا کادر درمان آن مورد هجمه قرار گرفتند.

این استاد دانشگاه گفت: امروز انتشار خبری جنایتکارانه و شرم‌آور بیمارستان الشفا بسیار تاسف‌بار است، اگر همه مسلمانان که هیچ اگر همه آزادی‌خواهان جهان از شنیدن این خبر بمیرند عجیب نیست.

وی با اشاره به ایستادگی تمام‌قد شیعیان در مقابل این جنایات خاطرنشان کرد: متاسفانه بقیه مسلمانان خود را به خواب بی‌غیرتی و خواب مرگ زدند، این اهانت‌ها به زنان مسلمان جلوی چشم این افراد رخ می‌دهد و سکوت می‌کنند.

مردانی‌نژاد با اشاره به فرمایش حضرت علی (ع) در مورد اینکه اگر خلخال از پای زنی یهودی باز کنند مرگ باید آرزو شود گفت: همه ما با شنیدن چنین جنایاتی از خدا طلب مرگ می‌کنیم، این اتفاق برای هر مسلمانی خصوصا شیعیان زجرآور است.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: تنها جبهه مقابل اسرائیل، جبهه شیعیان است و مقاومت هر روز در حال اهدای شهدا است و خون مقاومت هم‌زمان با مردان و زنان غزه بر زمین جاری است.

وی عنوان داشت: سکوت برخی از مسلمانان هیچ توجیهی ندارد، و متاسفانه شاهدیم که برخی هم‌دست این رژیم جنایتکار شده‌اند و در تدارکات به کمک آن‌ها آمده‌اند و انسان از این موضوع شرم می‌کند.

مردانی‌نژاد بیان داشت: تعجب ما از برخی از مردم مسلمان است، چرا نشستند و کاری نمی‌کنند برای نجات مردم مظلوم غزه.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: دشمن با همه وحشی‌گری چهره خبیث خود را نشان داده و با همه توان پای کار آمده است، ما شاهدیم آمریکا با وقاحت تمام، همه قطعنامه‌ها برای آتش‌بس را وتو می‌کند و جنگ غزه همه نقاب‌ها و پوشش‌ها را کنار زده و واقعیت جهان سرمایه‌داری بی‌رحم را نمایان کرده است.

وی اذعان داشت: آیا فاجعه‌ای بالاتر از جنایت اخیر باید رخ بدهد تا این سکوت شکسته شود؟ امید است با عنایت خداوند بتوانیم با این غده سرطانی و جنایتکار وحشی تاریخ مقابله و آن را نابود کنیم.

مردانی‌نژاد خاطرنشان کرد: کشورهای عربی ظرفیت‌های بزرگی در مقابل اسرائیل دارند و اگر اراده کنند ظرف چند ساعت می‌توانند نابودش کنند، اما برخی حکام بی‌غیرت که مایه شرم تاریخ بشریت هستند سکوت کرده و اقدامی صورت نمی‌دهند و کمک‌رسان رژیم جنایتکار اسرائیل شده‌اند.

انتهای خبر/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۷:۵۰:۰۳

6 Apr 2024