۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
کد مطلب : ۵۷۰۰۸

کدام بازیکنان بالاترین دستمزد هفتگی در فوتبال جهان را می‌گیرند

فهرستی از ۱۰ بازیکن دنیای فوتبال در پنج لیگ معتبر اروپا که بیشترین دستمزد هفتگی را دریافت می‌کنند منتشر شده است.
کدام بازیکنان بالاترین دستمزد هفتگی در فوتبال جهان را می‌گیرند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، به نقل از  خبرگزاری فارس، در این فهرست، بازیکنان دنیای فوتبال ارقامی نجومی را در هفته دریافت می‌کنند.

در صدر آن‌ها کیلیان امباپه فرانسوی ایستاده است که به احتمال فراوان در پایان فصل از پاری سن ژرمن راهی رئال مادرید خواهد شد.وی رقم عجیب یک میلیون و 182 هزار پوند را در هفته دریافت می‌کند.

نفر دوم این لیست، فرنکی دی یونگ ستاره هلندی بارسلونا است که رقم 615 هزار پوند را دریافت می‌کند.

در جایگاه سوم روبرت لواندوفسکی دیگر بازیکن بارسلونا که در فصل گذشته از بایرن مونیخ راهی اردوگاه کاتالان ها شده است با 444 هزار پوند دریافت می‌کند.

این در شرایطی است که آبی اناری‌ها با شرایط سخت مالی دست و پنجه نرم می‌کنند.رده چهارم به باشگاه بایرن مونیخ آلمان می‌رسد، هری کین ستاره انگلیسی که جایگزین لواندوفسکی در این تیم شده است در هفته 410 هزار پوند دریافت می‌کند.

تونی کروس بازیکن آلمانی رئال مادرید با درآمد هفتگی 400 هزار پوند از باشگاه کهکشانی، مکان پنجم دنیای فوتبال را به خود اختصاص داده است.

کوین دبروین از منچستر سیتی با 400 هزار پوند، ارلینگ هالند دیگر بازیکن سیتی با دستمزد هفتگی 375 هزار پوند، داوید آلابا بازیکن اتریشی رئال مادرید با 369 هزار پوند، لوکا مودریچ بازیکن اهل کشور کرواسی رئال با 359 هزار پوند و کاسیمیرو برزیلی بازیکن منچستر یونایتد با 350 هزار پوند در جایگاه ششم تا دهم قرار گرفته اند.



انتهای خبر/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۴ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۰:۳۵:۰۱

23 Mar 2024