۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۵۷۰۰۲
به دلیل شرایط جوی و سرمای هوا:

تردد در جاده‌های چهارمحال و بختیاری ۳ درصد کاهش یافت

رئیس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری گفت: آمارها نشان می‌دهد تا این لحظه از سال ۱۴۰۳ حدود سه درصد کاهش تردد جاده‌ای نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان چهارمحال و بختیاری به ثبت رسیده است.
تردد در جاده‌های چهارمحال و بختیاری ۳ درصد کاهش یافت
غلامعلی نوربخش در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی « جهانبین نیوز»، اظهار کرد: در حال حاضر درخصوص آمار تصادفات جاده‌ای، تعداد مجروحان و فوتی‌ها در استان چهارمحال و بختیاری نمی‌توان آمار دقیقی ارائه کرد.

وی افزود: آمارها نشان می‌دهد تا این لحظه از سال ۱۴۰۳ حدود سه درصد کاهش تردد جاده‌ای نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان چهارمحال و بختیاری به ثبت رسیده است.

رئیس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دلیل کاهش تردد به دو دلیل ناپایداری‌ها در شرایط جوی غرب کشور و به‌ویژه این استان، بارندگی‌ها و سرمای هوا و همچنین همزمانی با ماه مبارک رمضان است.

نوربخش عنوان کرد: پیش‌بینی هواشناسی از ورود یک سامانه بارشی دیگر از عصر فردا خبر می‌دهد، لذا این شرایط بر کاهش تردد مسافران در چهارمحال و بختیاری بی‌تاثیر نیست.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در مسیر بروجن به لردگان و لردگان به یاسوج و خوزستان ترافیک تقریبا سنگین است و مابقی محورهای مواصلاتی استان ترافیک زیاد نیست و شرایط تحت کنترل است.

انتهای خبر/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۰:۵۲:۳۶

21 Mar 2024