۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۱
کد مطلب : ۵۶۹۸۸

پیام تبریک فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) به مناسبت فرا رسیدن سال نو

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) طی پیامی فرارسیدن سال جدید را به مردم چهارمحال و بختیاری تبریک گفت.
پیام تبریک فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) به مناسبت فرا رسیدن سال نو
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز» فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) طی پیامی فرارسیدن سال جدید را به مردم چهارمحال و بختیاری تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب‌القلوب و الابصار، یا مدبراللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال.
 
پيام نوروز اين است كه همواره بايد مهرورز بود و زندگي كرد، زيرا كه زمان هميشه از آن شما نيست، نوروز جریانی تازه در رگ‌های امید، روحی نو در کالبد جان وجود است، دستان پر نوازش بهار، طبيعت را از خفتن بيدار می‌سازد و رازهای رنگارنگ و عطرآگين خويش را نثار نگاه‌ها می‌كند.

عید نوروز، پرتوی دلربا و چهره‌ای زیبا از آفرینش است که پیش از آمدنش، انبوه انسان‌ها را به تلاش و کوشش دعوت می‌نماید و خداوند رحمان نوید میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغازی دوباره جلوه‌گر سازد تا یادمان باشد که هستیم.

اینک در آستانه سال نو و تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت فرصت را غنیمت شمرده و بار دیگر نیاز همیشگی به وحدت و همدلی را برای تحقق آرزوها و آرمان‌های بلندمان یادآوری می‌نمایم و از آحاد مردم چهارمحال و بختیاری دعوت می‌نمایم همگام با مسئولین خدوم برای دستیابی استانی آباد، لحظه‌ای دست از تلاش و کوشش بر ندارند.

ما مردم چهارمحال و بختیاری و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، امام شهداء و همه بسیجیان ورزمندگان، ايثارگران و جانبازان اين مرز و بوم را گرامی داشته و به ساحت همه آنان درود می‌فرستم.
 
 اینجانب آغاز سال نو و فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی را محضر رهبر فرزانه انقلاب، بسيجيان هميشه در صحنه و بی‌ادعا و همه شما مردمان شريف چهارمحال و بختیاری تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم سال نو، سالی سرشار از موفقیت و سربلندی برای همه مردم عزیز این استان و کشور ایران اسلامی شود و نسبت به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری بنام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده در راستای فرمایشات رهبری حرکت کرده و آن را سرلوحه  اقدامات خود قرار دهند.   
           
سرتیپ دوم پاسدار  علی‌محمد اکبری
 فرمانده سپاه حضرت قمر‌بنی هاشم(ع)
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۷:۱۳:۳۴

20 Mar 2024