۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۵۶۹۵۰
مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری خبرداد:

دوشنبه‌های با طعم فیلم میزبان ۸۰ فیلم کوتاه

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت:«دوشنبه‌های با طعم فیلم» که به همت حوزه هنری چهارمحال و بختیاری و انجمن سینمای جوان دفتر شهرکرد هر هفته در شهرکرد برگزار شد میزبان ۸۰ اثر از فیلم سازان ملی و استان در سال جاری بود.
دوشنبه‌های با طعم فیلم میزبان ۸۰ فیلم کوتاه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز» به نقل از روابط عمومی حوزه هنری اردوان محمودیان مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: «دوشنبه‌های با طعم فیلم» با هدف اکران حرفه‌ای فیلم‌های کوتاه هنرمندان فیلم ساز و همچنین نقد و بررسی آثار فیلم سازان جوان از سوی حوزه هنری و انجمن سینمایی جوان دفتر شهرکرد برگزار می‌شود.

وی تصریح کردد: در سال ۱۴۰۲، ۸۰ فیلم از فیلم‌های کوتاه تولید شده در کشور در این پاتوق هنری اکران و نقد و بررسی شده است.

محمودیان اظهار داشت: ۳۲ اثر از تولیدات فیلم سازان استان چهارمحال و بختیاری در این رویداد اکران و نقد بررسی شده که در این بین ۱۳ اثر از تولیدات حوزه هنری چهارمحال و بختیاری بود.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: اکران فیلم‌های کوتاه در پردیس سینمایی بهمن شهرکرد و با حضور کارگردان و عوامل فیلم یک اتفاقات مثبت و تأثیرگذار بود چرا که بسیاری از مخاطبان عام سینما نیز برای دیدن فیلم‌های فیلم سازان فیلم کوتاه در این جلسات شرکت می‌کردند.

محمودیان فیلم سازی در استان را در جایگاه بسیار خوبی ارزیابی کرد و افزود: واحد هنرهای تصویری حوزه هنری از فیلم نامه‌ها و ایده‌های نو فیلم سازان به ویزه با موضوعات مرتبط با زیست بوم استان در بخش مستند و داستانی برای تولید حمایت می‌کند.

وی یاد آور شد: راه اندازی خانه مستند، که به منظور شناسایی و جذب جوانان علاقمند به ساخت فیلم مستند و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و حمایت از طرح‌های مستندسازان حرفه ایی استان با موضوعاتی که با سند زیست بوم استان مطابقت دارند، همچنین برگزاری جشنواره فیلم کوتاه مستند موبایلی، حمایت از تولید آثار ۱۰۰ ثانیه‌ای، تولید چندین فیلم مستند کوتاه با موضوع قهرمانان و شخصیت‌های تأثیر گذار استان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی بخشی از اقدامات واحد هنرهای تصویری در سال آینده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، آخرین جلسه «دوشنبه هایی با طعم فیلم» میزبان دو اثر مستند به نام‌های «زنبورها هرگز نمی خوابند» و «روزی روستایی بود» ساخته «فرامک سلیمانی دشتکی» از فیلم سازان پیشکسوت استان بود.

گفتنی است در بین ۸۰ فیلم اکران شده در «دوشنبه های با طعم فیلم» ۱۳ فیلم تولید شده حوزه هنری استان، ۱۹ اثر تولید شده در انجمن سینمای جوان دفتر شهرکرد و ۴۸ اثر تولید انجمن سینمای جوان ایران اکران و نقد بررسی شد.

انتهای خبر/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۵۹:۴۲

14 Mar 2024