۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۶۹۴۷
شهید غلامرضا وفایی بروجنی:

از هرگونه دودستگی و تفرقه بپرهیزید

در هیچ شرایطی بازیچه دسیسه‌های دشمنان خدا و اسلام قرار نگیرند و از هرگونه دودستگی و تفرقه که فقط سود آن نصیب دشمنان قسم‌خورده می‌شود، بپرهیزند.‌
از هرگونه دودستگی و تفرقه بپرهیزید
به گزارش «جهانبین نیوز»، شهید غلامرضا وفایی بروجنی، دوم فروردین 1341 در شهرستان بروجن به دنیا آمد. پدرش حمزه علی (فوت 1342) فروشنده بود و مادرش جهان نام داشت. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. خیاط بود. به‌عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. بیست و سوم اردیبهشت 1360، با سمت تدارکات در دارخوین براثر اصابت ترکش خمپاره به سر به شهادت رسید. مزار او در روضةالشهدای زادگاهش قرار دارد. شهید غلامرضا وفایی بروجنی از شهدای شهرستان بروجن است که در اردیبهشت‌ماه 1360 در دارخوین به شهادت رسید. او در بخشی از وصیت‌نامه‌اش می‌نویسد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ وَ صَلَّی اللَّهُ عَلَی سَیدِنا وَ نَبِیِّنَا أَبِی الْقَاسِمِ مُحَمَّد صَلَّی اللَّهُ عَلَیْهِ وَ عَلَی آلِهِ و سَلّم واشهد انه نبینا و ان ائمتی اثنی عشر اولهم الامام علی علیه الصلوة و السلام و آخرهم حجه ابن الحسن العسکری امام زماننا

به‌فرمان امام امت خمینی بت‌شکن اسلحه به دوش می‌گیرم و برای مبارزه با ظلم، جور و تجاوز راهی شهر شهادت می‌شوم. همان‌طور که رسول خدا فرمود: اشرف الموت القتل الشهاده شرافتمندترین مرگ‌ها شهادت است یا امیرالمؤمنین علی (ع) می‌فرماید: إنّ أکرَمَ المَوتِ القَتلُ گرامی ترین مرگ‌ها کشته شدن درراه خداست.
تا آخرین قطره خون و آخرین نفس مبارزه خواهم کرد.

من نیز به ندای آن‌ها پاسخ مثبت می‌دهم و شهادت درراه خدا و احیای حق مستضعفان را برگزیدم و باید بگویم رفتن از این دنیای فانی به دنیای ابدی، هجرت از یک زندگی سلول وار است به یک گلستان همیشگی؛
آری من فقط برای برقراری حکومت عدل اسلامی در جهان تحت رهبری نایب امام زمان، آیت‌الله خمینی (ره) و برای نجات مستضعفین جهان و همچنین ثبات ولایت‌فقیه و ثبوت رژیم جمهوری اسلامی و برای نابودی گروهک‌های وابسته به ابرقدرت‌های چپ و راست که خود را حامی خلق می‌دانند و در حقیقت دشمنان خلق هستند پا به میدان مبارزه گذاشتم و تا آخرین قطره خون و آخرین نفس مبارزه خواهم کرد.

از هرگونه دودستگی و تفرقه بپرهیزید
از همه خواهران و برادرانم که وصیت‌نامه مرا می‌خوانند تقاضامندم در هیچ شرایطی بازیچه دسیسه‌های دشمنان خدا و اسلام قرار نگیرند و از روحانیت، این سنگر آزادی و عدالت و حامی مستضعفان حمایت کنند و از هرگونه دودستگی و تفرقه که فقط سود آن نصیب دشمنان قسم‌خورده ما می‌شود بپرهیزند و پیرو مکتب اسلام و خط رهبری باشند و خمینی عزیز را تنها نگذارند؛ چون سعادت همه ما درگرو پیروی از رهبرمان می‌باشد.

در خاتمه امید است رفتار اسلامی شهدا سرمشق تمام جوانان آینده ما باشد.

و امّا مادرم
پس از عرض سلام خدمت مادر مهربانم که برای من زحمات بسیاری متحمل شده در اینجا طلب بخشش می‌کنم و همچنین از خواهر و برادرم و کلیه اقوام  و دوستانم حلالیت می‌طلبم و برای شما آرزوی سعادت و اجری عظیم از درگاه ابدیت می‌نمایم. در خاتمه مقداری پول از یکی از برادران طلبکارم وصول نموده و حدود دو هزارتومان آن را برای رد مظالم بپردازید و سه هزار تومان آن را نماز و روزه بجا آورید  و من که شهید شدم مرا در اصفهان تکیه شهدا در کنار دیگر برادرانم دفن نمایید.

درود بر امام امت خمینی بت‌شکن
درود بر روان پاک شهیدان به خون خفته


انتهای پیام/1030ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۴ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۶:۳۷

23 Mar 2024