۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۶۹۳۳
تکاور شهید حبیب‌الله آقابابا نقنه:

علی وار و زهرا گونه زندگی کنید

به مفهوم زندگی پی ببرید؛ راه روح خدا را بروید و علی وار و زهرا گونه زندگی کنید.
علی وار و زهرا گونه زندگی کنید
به گزارش «جهانبین نیوز»، شهید حبیب‌الله آقابابا نقنه، یکم مهر ۱۳۳۴ در شهر نقنه از توابع شهرستان بروجن به دنیا آمد. پدرش نعمت‌الله و مادرش ربابه نام داشت. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. تعمیرکار خودرو بود. سال ۱۳۶۰ ازدواج کرد. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. بیست و چهارم تیر ۱۳۶۱، با سمت تکاور در شلمچه براثر اصابت ترکش خمپاره به سر، شهید شد. مزار وی در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد. تکاور شهید حبیب‌الله آقابابا نقنه از شهدای دوران دفاع مقدس است که تیرماه 1361 در شلمچه به شهادت رسید. او در بخشی از وصیت‌نامه خود می‌نویسد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

الَّذینَ آمَنوا وَهاجَروا وَجاهَدوا فی سَبیلِ اللَّهِ بِأَموالِهِم وَأَنفُسِهِم أَعظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللَّهِ ۚ وَأُولٰئِکَ هُمُ الفائِزونَ﴿۲۰﴾
سوره مبارکه التوبة آیه ۲۰

إِن یَنصُرکُمُ اللَّهُ فَلا غالِبَ لَکُم ۖ وَإِن یَخذُلکُم فَمَن ذَا الَّذی یَنصُرُکُم مِن بَعدِهِ ۗ وَعَلَی اللَّهِ فَلیَتَوَکَّلِ المُؤمِنونَ﴿۱۶۰﴾
(سوره آل‌عمران آیه ۱۶۰)

دل به این جهان فانی نبندید
به نام خدا آرام‌بخش دل‌ها و سلام و درود بر مهدی (عج) و نایب برحقش امام امت خمینی، کسی که قلب مستضعفان جهان است. برادران و خواهران دل به این جهان فانی کاذب نبندید کــه این دنیا فقط آزمایشگاهی است برای آخرت (بنیان) و به مفهوم زندگی پی ببرید و راه روح خدا را برویم و علی وار و زهرا گونه زندگی کنید مؤمنان درراه خدا پیکار می‌کنند و کافران درراه طاغوت؛ پس با یاران شیطان بجنگید که توطئه شیطان ضعیف و ناتوان است. زندگی توأم با مرگ و با سربلندی، افتخار، حیات وزندگی است.

ای ابرقدرت‌های جهان خوار بدانید که هنگام مرگتان فرارسیده است
ای ابرقدرت‌های جهان خوار بدانید که هنگام مرگتان فرارسیده است و دیگر با جنایت‌های خود نمی‌توانید این ملت شهیدپرور را از صحنه خارج کنید، نه‌تنها خودتان هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید بلکه مزدوران و جیره خوران داخلی شما نیز عمرشان به سر آمده و دیگر تلاش مذبوحانه کردن فایده ندارد.

ارتش بیست‌میلیونی امام زمان (عج) تا آخرین لحظه با شما جنایتکاران شرق و غرب خواهد جنگید و تا یک رزمنده سلحشور در این مملکت وجود دارد و دعای یک مظلومی در گوشه‌ای از جهان شنیده می‌شود. مبارزه علیه شماها تا مرگتان ادامه خواهد داشت. با سرمایه‌داری تا آخرین توان مبارزه می‌کنیم.

انسان هنگامی به اوج و کمال می‌رسد که شهادتش حسین گونه باشد
برادران عزیزم که می‌توانید به جبهه‌ها بروید حتماً جای مجروحین و شهدا را پرکنید. سخنی با مادرم، همسرم، برادران و خواهرانم دارم. انسان هنگامی به اوج و کمال می‌رسد که شهادتش حسین گونه باشد.

پیام من را زینب گونه به تمام امت مسلمان برسانید
همسرم شما مانند هر همسر شهید باشید و پیام من را زینب گونه به تمام امت مسلمان برسانید. همسرم امیدوارم در این مدت زندگی هرگونه ناراحتی از من دیده‌اید مرا ببخشید و حلال کنید...

صبر و استواری شمارا از خدا می‌خواهم
مادر عزیزم و برادران و خواهران من برای شماها توضیحی ندارم؛ فقط صبر و استواری شمارا از خدا می‌خواهم می‌دانید که شهادت یعنی سعادت و به قول امام خمینی (ره) سعادت مال شهدا و خانواده‌های شهدا است.

من را در زادگاهم نقنه، به خاک بسپارید
من را در زادگاهم نقنه، به خاک بسپارید. برادرم بار دیگر به شما یادآوری می‌کنم که سرپرستی مادر و خواهرم را فراموش نکنید که ازنظر خدا گم نمی‌شوید. چون آن‌ها  دلشان به شما و سیف‌الله برادرم خوش است و برادر عزیزم مزاحم بچه‌های خود درراه انقلاب نشوید؛ بگذارید که راه شهدا را ادامه دهند و جای آن‌ها را بگیرید.

میدوارم که همه مرا حلال کنند همچنین عمو محمد و زن‌عمو...

با تقدیم احترام
برادر کوچک شما حبیب ا... آقابابائی 
 
انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۰۰:۰۵:۳۲

16 Mar 2024