۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۶۸۴۲
شهید حسن یوسفی صالح‌آبادی:

وحدت کلمه را حفظ کنید تا پیروز شوید

همگی حول محور الله جمع شوید و به خاطر اسلام تلاش کنید. وحدت کلمه را حفظ کنید تا پیروز شوید.
وحدت کلمه را حفظ کنید تا پیروز شوید
به گزارش «جهانبین نیوز»، شهید حسن یوسفی صالح‌آبادی، دهم مهر ۱۳۵۰ در روستای شهیدپرور دره بید از توابع شهرستان کوهرنگ به دنیا آمد. پدرش حیدر آقا کشاورزی و دامداری می‌کرد. دانشجوی دوره کاردانی تربیت‌معلم در رشته آموزش ابتدایی بود. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. بیست و هفتم بهمن ۱۳۶۴، در فاو عراق براثر اصابت ترکش به سر به شهادت رسید. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد. شهید حسن یوسفی صالح‌آبادی از شهدای جامعه عشایر و دانشجوی دوران دفاع مقدس است که در فاو عراق به شهادت رسید. او در وصیت‌نامه‌اش می‌نگارد:

بسم الله الرحمن الرحیم


وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

هرگز مپندارید کسانی که درراه خدا کشته می‌شوند مرده‌اند، بلکه آن‌ها زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند.

إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُمْ بُنْیَانٌ مَرْصُوصٌ

و آنان که درراه خدا می‌جنگند و همچون دژی نفوذناپذیرند محبوب خداوندند.

حمد و سپاس و ستایش مخصوص خدایی است که انسان را آفرید و اولیاء و انبیاء را واسطه هدایت و راهنمایی بندگان خود گردانید؛ و درود و سلام بر خاتم انبیا محمد مصطفی و وصی او علی مرتضی و خاندان او که پیشوایان هدایت و سالار و سرور بشریت‌اند.

باسلام و درود به امام بزرگوار این قلب تپنده ملت و امید مستضعفان و محرومان جهان حضرت امام خمینی روحی فداِ و با درود به روان پاک شهدای گران‌قدر اسلام بخصوص سیدالشهدا سالار شهیدان که چگونه مردن را یاد داد.

قدر این انقلاب را بدانید 
برادران و خواهران قدر این انقلاب و رهبر آنکه نایب و حجت خداست بدانید و از او اطاعت کنید و خود را لایق رهبری سازید. امام این الگو و اسوه بیداری و این اسلام مجسم در میان است. سلحشور اسلام، به پا خواسته است تا گردنکشان را فرونشاند و علم خونین کربلا را پاس دارد.

همگی حول محور الله جمع شوید
و روحانیت را از خود جدا ندانید که این آرزوی شرق و غرب است و از امام جلوتر نروید که گمراه می‌شوید و از او عقب‌تر نمانید که هلاک می‌شوید. همگی حول محور الله جمع شوید و به خاطر اسلام تلاش کنید. وحدت کلمه را حفظ کنید تا پیروز شوید. اگر وحدت حفظ شود هیچ جنایتکاری هوس حمله به این کشور اسلامی به سرش نخواهد زد.

کارهایتان را برای خداوند انجام دهید
با دولت همکاری کنید زیرا دولت بر خواسته از متن شماست؛ کارهایتان را برای خداوند انجام دهید. گر چه من کوچک‌تر از آنم که این وصیت‌ها را می‌کنم. ولی در خودم آن چیزی را که احساس می‌کنم که جامعه اسلامی‌مان بدان نیازمند است، می‌گویم گر چه آرزوی پیروزی اسلام بر کفر و باز شدن راه کربلا بردلم است ولی از شما برادران می‌خواهم که راه ما را ادامه دهید و منتظر وعده خداوند که همان پیروزی بر کفر است باشید و تا هنگامی‌که کفر نابود نشده و مصلحت خدا و امام است باید بجنگید که سرانجام پیروزی با قوای اسلام است.

برای رضای خدا و لبیک به ندای امام امت به جبهه آمده‌ام 
و ای پدر و مادرم از اینکه از شما اجازه آمدن به جبهه را نگرفتم باید مرا ببخشید و از همسایگان و دوستانم می‌خواهم که اگر خطا یا اشتباهی از این بنده حقیر دیده‌اند به بزرگی خودتان ببخشید؛ تنها چیزی که باعث شد که من به جبهه بیایم رضایت خدا و پاسخ لبیک به ندای امام امت و دفاع از کشور اسلامیم بود.

به امید پیروزی لشکریان اسلام بر کفر جهانی و صدام صهیونیستی و باز شدن راه کربلا برای زائران آن و با آرزوی طول عمر برای امامت رهبر مستضعفان جهان و آزادی قدس عزیز و ظهور حضرت مهدی (عج).

برادرانم درسشان را بخوانند
لذا پدرومادر گرامی‌ام از درس برادرانم کوتاهی نکنید و حتماً که درس بخوانند زیرا اگر که درس نخوانند نمی‌توانند احکام اسلام را رعایت کنند و حتماً کوتاهی نشود.
 
 
انتهای پیام/1030ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۰۰:۱۱:۲۵

8 Mar 2024