۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۵۶۸۳۲

قدردانی استاندار چهارمحال و بختیاری از حضور مردم در انتخابات

استاندار چهارمحال و بختیاری، حضور حماسی مردم چهارمحال و بختیاری در انتخابات یازدهم اسفندماه را ارج نهاد.
قدردانی استاندار چهارمحال و بختیاری از حضور مردم در انتخابات
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، غلامعلی حیدری با صدور پیامی از حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

به فضل الهی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور چشم‌گیر مردم عزیز ایران اسلامی برگزار شد و مایه بسی خرسندی و خوشبختی است که مردم سرافراز چهارمحال و بختیاری بار دیگر
حماسه آفریدند، حماسه‌ای از جنس شور و شعور.

حضور پر رنگ، آگاهانه و گسترده مردم ولایتمدار و متعهد استان از آغازین ساعات انتخابات یازدهم اسفندماه در شعب اخذ رأی در سراسر استان شاهد این مدعاست که مردمان غیور این دیار همواره در غیرت و وطن دوستی پیشتاز بوده اند و در برهه‌های حساس تاریخی ایران عزیز را یاری رسانده‌اند.

این حضور حماسی شما مایه فخر و مباهات است و قطعاًپاداش آن نزد خداوند متعال محفوظ است. پاداش عملی که نتیجه آن اعتلای حکومت و نظام اسلامی است.

اینجانب در درجه اول این افتخار آفرینی را به مردم ولایتمدار استان و سپس به منتخبان تبریک عرض می‌کنم و برای ایشان در میدان سخت وکالت مردم و نمایندگی مجلس خبرگان رهبری آرزوی موفقیت و خدمت مضاعف دارم. نمایندگی این مردمان نجیب و متعهد قطعاً کار دشواری خواهد بود وقدم نهادن در راه پر مشقتِ رفع محرومیت‌ها و مشکلات، عزمی راسخ و اراده‌ای پولادین می‌طلبد.

برخود لازم می‌دانم از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات، بویژه اعضای ستاد انتخابات استان، همکاران خدومم در استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداریها، عوامل اجرایی، امنیتی، انتظامی، نظارتی، خدماتی و پشتیبانی که با تلاش شبانه روزی خود، مقدمات این حماسه غرورانگیز را فراهم کردند، صمیمانه و خالصانه قدردانی نمایم.

همچنین از هواداران نامزد‌های محترم که با شور و تلاش خود، در نهایت امنیت و آرامش، تنور انتخابات را در استان گرم کردند و قانونمندی و اخلاق مداری ایشان کمترین تخلفات را نسبت به سال‌های گذشته در پی داشت، تشکر می‌کنم.

از مردم متدین، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جوانان مخلص، کاندیداها، روحانیت عظیم الشأن و گروه‌های مردمی که برای افزایش مشارکت در استان تلاش کردند و نیزعوامل صداوسیمای مرکز استان، اصحاب رسانه، مطبوعات و فعالین فضای مجازی که در امر دعوت مردم به حضور در انتخابات و انعکاس لحظه‌ای اخبار نقش بسزایی داشتند صمیمانه قدردانی میکنم.

باشد که زحمات و مجاهدت همگان مرضی درگاه احدیت قرار گیرد و ثمره این اتفاق مبارک، اقتدار و اعتلای نظام بالنده جمهوری اسلامی ایران باشد.

انتهای خبر/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۲۲:۵۴

2 Mar 2024