۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
کد مطلب : ۵۶۸۲۱
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

تشکیل 79 پرونده تخلف انتخاباتی در چهارمحال و بختیاری

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری گفت: متاسفانه شاهد برخی بداخلاقی‌ها در فضای مجازی هستیم که به این بداخلاقی‌ها ورود کردیم، 79 پرونده قضایی در حوزه تخلفات انتخاباتی در فضای حقیقی و مجازی تشکیل شده است.
تشکیل 79 پرونده تخلف انتخاباتی در چهارمحال و بختیاری
به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، سید نصرالدین صالحی عصر جمعه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با تقدیر از زحمات خبرنگاران در راستای افزایش مشارکت در انتخابات و پاسخ به شبهات، اظهار کرد: فضای رسانه‌ای سالمی در استان داریم، متاسفانه شاهد برخی بداخلاقی‌ها در فضای مجازی هستیم که به این بداخلاقی‌ها ورود کردیم و پرونده نیز تشکیل شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری افزود: افرادی که رویه خود را تغییر دهند، قطعا مشمول عفو قوه قضائیه خواهند شد.

وی با بیان اینکه کمیته پیشگیری از جرائم انتخاباتی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شد، یادآور شد: 79 پرونده قضایی در حوزه تخلفات انتخاباتی در فضای حقیقی و مجازی تشکیل و در حال بررسی است.

صالحی افزود: تاکنون گزارش خاصی از تخلف انتخاباتی در چهارمحال و بختیاری گزارش نشده است، دو مورد بی‌نظمی در شعب گزارش شد که این مسئله نیز در حال بررسی است و نسبت به عوامل بی‌نظمی اقدام خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: نظم و امنیت جامعه چه در در زمان انتخابات، چه در زمان شمارش آرا و اعلام آرا خط قرمز دستگاه قضا است و با متخلفان برخورد خواهد شد.
 
انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۷:۵۹:۰۵

1 Mar 2024