۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۵۶۸۰۹
فرماندار شهرستان شهرکرد:

رای بدهید تا دشمن برای شما انتخاب نکند

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: اگر در انتخابات رأی ندهیم در واقع میدان را برای دشمن باز کرده‌ایم و آن ها برای ما تصمیم خواهند گرفت و این می‌تواند کار را بسیار سخت‌تر کند.
رای بدهید تا دشمن برای شما انتخاب نکند
بهادر عبدالغنی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: از صبح نمایندگان فرماندار، هیئت نظارت و حوزه حفاظت در همه شعب راه اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه ما در مدرسه الهام خیابان مولوی حضور یافتیم تا شرایط و وضعیت شعب را بررسی کنیم تصریح کرد: این شعبه از ساعت ۸ شروع به کار کرده است و همه چیز برای یک انتخابات با شکوه محیا است.

فرماندار شهرستان شهرکرد با اشاره به اینکه  فرمایش مقام معظم رهبری اقتدار امنیت و مشارکت بالا در انتخابات است بیان داشت: تاکنون در نظرسنجی‌ها شرایط تا حدی خوب بوده است و امیدواریم شاهد حضور هرچه بیشتر مردم در صحنه انتخابات باشیم و بتوانیم مباحث و موضوعات را خوب ارزیابی کنیم.

وی در توصیه به جوانان خاطر نشان کرد: از همه عزیزان درخواست داریم حضور پیدا کنند و حتماً با دست خود سرنوشت خودشان را رقم بزنند.

عبدالغنی در ادامه گفت: انتخابات حقی برای هر فرد است و ما اگر به دنبال شرایطی برای قانون گذاری و نظارت بهتر هستیم حتماً باید افراد اصلح را بر این اساس بررسی و انتخاب کنیم.

اگر در انتخابات رأی ندهیم در واقع میدان را برای دشمن باز کرده‌ایم

وی یادآور شد: اگر در انتخابات رأی ندهیم در واقع میدان را برای دشمن باز کرده‌ایم و آن ها برای ما تصمیم خواهند گرفت و این می‌تواند کار را بسیار سخت‌تر کند.

عبدالغنی اذعان داشت: رای ندادن نه تنها کاار را بهتر نمی‌کند بلکه شرایط را بسیار سخت‌تر می‌کند به همین خاطر مردم با بینش و بصیرت کافی سعی کنند در انتخابات حضور پررنگی داشته باشند و با انتخاب فرد اصلح در آینده خود نیز سهیم باشند.

وی خاطر نشان کرد: انتخاب فرد اصلح می تواند راهگشا بسیاری از مسائل و مشکلات شهر و روستاهای ما باشد پس نباید از این مسئله قافل بمانیم.

انتهای خبر/1020ج


 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۵۷:۴۹

1 Mar 2024