۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۵۶۸۰۲
امام جمعه شهرستان اردل:

عدم حضور در انتخابات مشکلات را بیشتر می‌کند

امام جمعه شهرستان اردل گفت: از آن جا که مردم در تصمیم‌گیری های مهم کشور سهیم هستند، حضور نیافتن در انتخابات می‎‌تواند مشکلات را اضافه کند.
عدم حضور در انتخابات مشکلات را بیشتر می‌کند
حجت الاسلام مجتبی محمدی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی « جهانبین نیوز»، با اشاره به انتخابات مجلس و خبرگان رهبری، انتخابات را مایه‌ی امنیت دانست و خاطر نشان کرد: شرکت در انتخابات ضامن امنیت نظام و انقلاب است؛ ضمن اینکه در انتخابات مردم در سرنوشت خودشان دخیل هستند و با حضورشان کشور را بیمه و دشمنان را مأیوس می‌کنند.

محمدی افزود: همه وظیفه داریم برای اقتدار ایران اسلامی نسبت به افزایش مشارکت نقش داشته باشیم.

وی اظهار کرد: امیدواریم مردم در این دوره نیز مانند همه انتخابات گذشته با حضور پرشکوه به پای صندوق‌های رأی بیایند و تکلیف خود را ادا کنند، همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید دارند شرکت در انتخابات حق و تکلیف است.

محمدی با بیان اینکه شرکت در انتخابات حق مردم است، تصریح کرد: از آن جا که مردم در تصمیم‌گیری های مهم کشور سهیم هستند، حضور نیافتن در انتخابات می‎‌تواند مشکلات را اضافه کند.

امام جمعه شهرستان اردل بیان کرد: انتخابات یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است و مردم با حضور پُر رنگ و پر شور خود در این عرصه سیاسی مهم، دشمن را همچون همیشه ناکام خواهند گذاشت.

انتهای خبر/۵۷۰ ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۵۵:۳۱

1 Mar 2024