۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۵
کد مطلب : ۵۶۸۰۰
عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان شهرکرد:

حضور در انتخابات تامین‌کننده امنیت کشور است

عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان شهرکرد گفت: حضور در انتخابات حق مردم است و با حضور در انتخابات امنیت کشور را تامین کنیم و سرنوشت کشورمان را برای چند سال آینده رقم بزنیم.
حضور در انتخابات تامین‌کننده امنیت کشور است
مرتضی طاهری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «جهانبین نیوز»، با اشاره به اهمیت رای دادن به سخنان مقام معظم رهبری اظهار کرد: ما نزدیک قله هستیم و مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اقتدار کشور اثرگذار است، با حضور در انتخابات امنیت کشور را تامین می‌کنیم و می‌توانیم سرنوشت کشورمان را برای چند سال آینده رقم بزنیم.

وی افزود: باید افرادی را وارد مجلس کرد که قوانینی وضع کنند تا مشکلات اقتصادی، فرهنگی و دیگر مشکلات جامعه حل شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان شهرکرد به نقش رسانه‌ها در این زمینه اشاره کرد و یادآور شد: نقش رسانه در زمینه انتخابات آگاهی‌بخشی و امید‌بخشی است و این آگاهی سبب افزایش مشارکت مردم در انتخابات می‌شود تا فرد اصلح را مردم به درستی انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه القا ناامیدی نقشه‌ای از سوی دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات است خاطرنشان کرد: انتخابات یکی از ارکان مهم کشور است و نقش تعیین‌کننده‌ای دارد و پشتوانه محکمی برای دولت می‌باشد.

طاهری با اشاره به ویژگی‌های یک نماینده اصلح بیان داشت: نماینده اصلح بنابر سخنان مقام معظم رهبری بسیار مهم است و باید نماینده قوی و کارآمد برای مدیریت اجرایی کشور، اهل اجرای عدالت و مبارزه با بی‌عدالتی، حرکت در جهت آرمان‌های انقلاب، پایبند به اقتصاد مقاومتی و... باشد و مردم را فراموش نکند و بداند مردم ولی نعمت این نظام هستند.

عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان شهرکرد گفت: هر رای می‌تواند در سرنوشت مردم موثر باشد و مشارکت بیشتر مردم سبب تقویت مجلس می‌شود.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۰۲:۲۸

1 Mar 2024