۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۵۶۷۹۵
روزهای ناخوش تیم گران؛

افت چند بازیکن و روزهای سیاه زردپوشان/آمار ضعیف سپاهان در خط حمله

تیم فوتبال سپاهان در ۴ بازی اخیر خود با اینکه مهاجمان خوبی را در ترکیب داشته اما در امر گلزنی ناکام بوده است.
افت چند بازیکن و روزهای سیاه زردپوشان/آمار ضعیف سپاهان در خط حمله
به گزارش خبرنگار حوزه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، به نقل از خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان که در یکی از تیم‌های پُر مهره لیگ برتر به حساب می‌آید، در ۴ بازی اخیر خود آمار بسیار ضعیفی را در خط حمله به ثبت رسانده است. شهریار مغانلو و رضا اسدی دو مهاجم تیم سپاهان روی هم رفته ۱۷ گل در لیگ برتر به ثمر رسانده‌اند اما این دو بازیکن در ۴ دیدار اخیر زردپوشان کم فروغ بوده‌اند.

پس از اسدی و مغانلو، آریا یوسفی و رامین رضائیان که بیشتر در فاز دفاعی در سپاهان به کار گرفته می‌شوند با ۴ و ۳ گل زده آمار بهتری را نسبت به دیگر هم تیمی‌های خود داشته‌اند. تنها بازیکنی که در این ۴ بازی توانسته برای سپاهان گلزنی کند، شهریار مغانلو بوده که او هم از روی نقطه پنالتی در بازی با گل گهر موفق به باز کردن دروازه محمدرضا اخباری شد.

سپاهانی‌ها به جز در بازی با گل گهر که ۳ بار دروازه خود را باز شده دیدند در سایر دیدار تنها با یک گل نتیجه را به حریف واگذار کرده‌اند و مورایس پس از جدایی محمد قربانی به دنبال جذب یک مدافع خوب برای سپاهان است و از این دو بازیکن خارجی را مدنظر دارد اما هنوز عقد قرارداد با آنها قطعی نشده است.

معضل دیگری که سپاهان در دیدارهای فصل بیست و سوم با آن رو به رو بوده مصدومیت و محرومیت بالای بازیکنان است؛ به گونه‌ای که تاکنون ۹ بازیکن (محمد دانشگر، هادی محمدی، محمد قربانی، سیاوش یزدانی، نیلسون جونیور، برایان دابو، امید نورافکن، میلاد زکی پور و آریا یوسفی) در خط دفاع وسط برای سپاهان به کار گرفته شده اند.

سپاهان در ابتدای فصل بازیکنان زیادی را در فاز هجومی خریداری کرد اما کادر فنی و مدیران این باشگاه توجهی به خط دفاعی خود نداشتند و اکنون همین موضوع معضلی برای این تیم شده است.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۱۳:۱۸

28 Feb 2024