۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۵۶۷۸۸
رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

آغاز بارش‌ها از امروز در چهارمحال و بختیاری

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بارندگی‌ها در این استان از نواحی غربی، شهرستان کوهرنگ و کیار از صبح امروز به‌صورت برف گزارش شده است.
آغاز بارش‌ها از امروز در چهارمحال و بختیاری
سعید قطره در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: بارندگی‌ها در این استان از نواحی غربی، شهرستان کوهرنگ و کیار از صبح امروز به‌صورت برف گزارش شده است.
 
وی با بیان اینکه انتظار داریم به تدریج بقیه مناطق استان نیز در دامنه فعالیت این سامانه بارشی قرار بگیرند تصریح کرد: این سامانه تا اواسط روز پنجشنبه در استان فعال است و بعد از ظهر روز پنجشنبه به تدریج از استان خارج می‌‎شود.
 
رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: بارش‌ها در این مدت عمدتا به‌صورت برف در مناطق کوهستانی و سردسیر است که احتمال اختلال در تردد جاده‌ای وجود دارد و توصیه می‌شود افرادی که قصد سفر به این مناطق را دارند تجهیزات ایمنی ازجمله زنجیر چرخ، لباس گرم و... به همراه داشته باشند.
 
قطره گفت: با خروج این سامانه برای صبح جمعه کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود و توصیه می‌کنیم نسبت به مصرف حامل‌های انرژی مدیریت لازم انجام شود، همچنین گلخانه‌داران و مراکز تولیدی قارچ نسبت به گرمایش مراکز تولیدی اقدام کنند.
 
وی اضافه کرد: امروز صبح شهرکرد با دمای 6 درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین ایستگاه استان گزارش شده است.
 
انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۲۷:۱۸

28 Feb 2024