۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۵۶۷۶۶
عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد تاکید کرد:

انتخاب فرد اصلح با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد گفت: شرکت افراد در انتخابات می‌تواند کمک کند شخصی که شایستگی دارد بر سرکار بیاید.
انتخاب فرد اصلح با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات
احمدرضا بسیج در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: انتخابات یکی از زمینه‌هایی است که با عنوان مشارکت اجتماعی، رشد و تعالی انسان را رقم می‌زند.
 
وی تصریح کرد: هر انسانی در بستر شرایطی که در جامعه، فرهنگ، زمان، مکان و... دارد، از انتخابات می‌تواند به‌عنوان فرصتی خدادادی برای رشد و شکوفایی فردی و شخصیتی برای خود بهره ببرد.
 
عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد عنوان داشت: انتخابات یا مشارکت در راهپیمایی‌ها و دیگر مراسم‌ها و اجتماعات در جامعه به‌عنوان بسترهای شکوفایی مطرح هستند و فوایدی هم برای خود فرد و هم برای جامعه دارند.
 
بسیج گفت: مقبولیت جامعه مردم‌سالار از مردم نشات می‌گیرد به این معنا که اگر مردم باشند جامعه مشروعیت می‌یابد و فواید و نتایج الهی برای این جامعه ایجاد می‌شود، از این حیث این جامعه در تقابل با دشمنان قرار می‌گیرد و دست استکبار از این جامعه کوتاه شده و نقشه‌هایشان بر باد می‌رود و زمینه شکوفایی جامعه فراهم می‌شود.
 
وی ادامه داد: برخی بر این باور هستند که سالیان زیادی در انتخابات شرکت کردند اما نتیجه‌ای نداشته، باید گفت نتیجه کامل در حوزه فرهنگی، اقتصادی و... در زمان کوتاهی محقق نمی‌شود، این موضوع یک جریان تاریخی است همانطور که در تاریخ می‌بینیم تا 150 سال بعد از بعثت پیامبر (ص) تغییرات ادامه یافت و در این مدت همان‌هایی که در صحنه حضور داشتند راه را برای پیشرفت باز کردند.
 
عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد بیان داشت: افرادی از قبل از پیروزی انقلاب تلاش کردند و امروز دیگر در جمع ما نیستند، اما ما امروز بهره آن را می‌بینیم، بنابراین نتیجه تلاش ما هم در آینده دیده می‌شود.
 
بسیج عنوان داشت: اگر تاریخ را مطالعه کنیم و آمار و نتایج را مشاهده کنیم خواهیم دید که علی‌رغم تبلیغات دشمن اقدامات خوبی صورت گرفته است.
 
وی خاطرنشان کرد: تلاش دشمن بر این است که مردم پای صندوق رای نروند که نشان از آن دارد که حضور مردم اهیمت دارد، چون در غیر این صورت تبلیغی هم در کار نبود.
 
عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد با اشاره به اینکه انتخابات به هر حال انجام می‌شود و فردی به‌عنوان نماینده به مجلس می‌رود، افزود: وقتی ما به این موضوع واقفیم که با رای ما ممکن است فردی وارد مجلس شود که هم‌فکر ما است بهتر است که با حضور در انتخابات در سرنوشت خود مشارکت کنیم.
 
بسیج گفت: بنابراین شرکت افراد در انتخابات می‌تواند کمک کند شخصی که شایستگی دارد را بر سرکار بیاورد و این موضوع یک امر مهم است که با حضور حداکثری مردم محقق می‌شود.
 
انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۰۶:۳۵

27 Feb 2024