۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۵۶۷۵۳
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج عشایری کوهرنگ:

شهید طاهر زمانی الگوی حضور در عرصه‌های جهادی است

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ گفت: شهید طاهر زمانی احمد محمودی یک الگوی شایسته برای حضور در همه عرصه‌های جهادی و انقلابی است.
شهید طاهر زمانی الگوی حضور در عرصه‌های جهادی است
به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، حسین‌قلی بدری صبح امروز در مراسم سالگرد شهید مدافع امنیت طاهر زمانی احمد محمودی در روستای میهه اظهار کرد: شاخصه‌های سبک زندگی شهدا برای ما یک الگو است تا با رجوع به آن شاخصه‌ها راه درست را تشخیص دهیم و در زندگی بکار بگیریم.

وی بیان داشت: حضور شهید طاهر زمانی در همه عرصه‌های جهادی امروز برای ما مردم شهرستان و برای حضور پرشور در انتخابات الگو است.

بدری در ادامه افزود: هر سرانگشت جوهری مردم در ۱۱ اسفند به معنای ادامه‌ راه شهدا است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری کوهرنگ با اشاره به اینکه حکم جهاد امروز مشارکت حداکثری در پای صندوق رای است گفت: در روز جمعه همه باید یک مدافع امنیت باشیم و با حضور پرشور نقشه‌های دشمنان قسم‌ خورده این مرز و بوم را خنثی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید طاهر زمانی احمد محمودی، از رزمندگان قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان در هفتم اسفند ۱۴۰۲ در حین ماموریت در منطقه مرزی سروان به شهادت رسید و پیکر این شهید والامقام در روستای میهه از توابع شهرستان کوهرنگ به خاک سپرده شد.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۴۹:۵۱

24 Feb 2024