۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۵۶۷۴۹
عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور شهرکرد:

انتخابات حق، تکلیف و یک الزام اخلاقی است

عضو هیئت علمی گروه معارف دانشگاه پیام نور شهرکرد گفت: افرادی که رای نمی‌دهند، قطعاً حقی را از خودشان گرفته‌اند چراکه انتخابات حق، تکلیف و یک الزام اخلاقی است.
انتخابات حق، تکلیف و یک الزام اخلاقی است
بتول طاهریان در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «جهانبین نیوز»، با اشاره به انتخابات اظهار کرد: انتخابات حق هر انسانی است چراکه اگر فرد برای خود انتخاب نکند دیگران برایش انتخاب می‌کنند، پس شناسایی فرد با صلاحیت و اصلح در این زمینه اهمیت بالایی دارد.

وی با اشاره به تبلیغات صورت گرفته در فضای مجازی مبنی‌بر اینکه   با رأی ندادن در انتخابات اعتراض به مسئولین محقق می‌شود، بیان داشت: این افراد قطعاً حقی را از خودشان گرفته‌اند و آن حق انتخاب و تصمیم‌گیری است؛ چراکه انتخابات حق، تکلیف و یک الزام اخلاقی است.

این عضو هیئت علمی گروه معارف دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد با اشاره به اینکه که رأی ما علاوه‌بر تاثیرگذاری در سرنوشت خودمان در عرصه بین‌الملل نیز تاثیرگذار است افزود: با حضور انتخابات، می‌توانیم در عرصه بین‌المللی موجودیت خودمان را به دنیا نشان دهیم و وقتی جامعه‌ای نظام خود را می‌پسندد و قبول دارد این اعلان عمومی به نظام بین‌المللی است که برای ما تصمیم نگیرید ما خودمان  شأنیت این را داریم که مسائل را خودمان تعیین کنیم.

وی در ادامه به اعلان دیگر در عرصه بین‌المللی اشاره و یادآور شد: غیرمستقیم به دشمنان القا می‌کنیم چون این جامعه اتحاد دارد باید امنیت نیز داشته باشد، لذا این حرکت ما نشان‌دهنده آن است که من کشورم را دوست دارم؛ اما دوست دارم تصمیمی درست هم گرفته شود و این نیازمند آن است که وارد میدان انتخابات شویم.

طاهریان درباره انتخاب فرد اصلح خاطرنشان کرد: بررسی ویژگی‌های نمایندگان و با پرسیدن از افراد آگاه نماینده اصلح را انتخاب کنیم و مسلماً همه جوانان ما می‌دانند اگر تصمیم‌‌گیرنده بهتری باشیم اثرش کاملاً مشهود خواهد شد و در این 45 سال انقلاب کاملاً مشخص است که هنگامی که تصمیم درست گرفتیم چگونه نتیجه خوبی برای ما در بر داشت.

وی گفت: نمایندگان صدای مردم هستند و باید مشکلات منطقه را ببینند و به تعهداتی که به مردم داده‌اند، پایبند باشند و یادشان بماند که مردم به دلیل امیدی جانفشانی کردند و مردم باید فردی را به‌عنوان نماینده انتخاب کنند که مشکلاتشان را بازگو کند.

هیئت علمی گروه معارف دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد اذعان داشت: قطعاً نماینده‌ای که منتخب می‌شود در زندگی ما تاثیر‌گذار است بنابراین ما توقع داریم که فردی باشد که درد مردم  را چشیده و از بدنه جامعه باشد و کمک کند تا مشکلات جامعه حل شود.
 
انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۰۹:۱۰

24 Feb 2024