۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
کد مطلب : ۵۶۷۴۰
خطیب نماز جمعه شهرکرد؛

انتخاب فرد اصلح به دست مردم انجام می‌شود

خطیب نماز جمعه شهرکرد گفت: انتخاب فرد اصلح به دست مردم انجام می‌شود همان طور که این نظام به خواست و اراده شما بنیان گذاری شده، پس مردم با حضور پر رنگ در انتخابات فردی اصلاح را انتخاب کنند.
انتخاب فرد اصلح به دست مردم انجام می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام  در خطبه‌های  نماز جمعه این هفته شهرکرد با اشاره به اینکه مسئله ظهور عقلانی و حیاتی است، اظهار کرد: همه عالم بشریت به منجی عالم اعتقاد دارند و انتظار ظهور یک مسئله عقلانی است. 
 
وی افزود: ماموریت بزرگ منجی عالم بشریت عدل است و آن حضرت زنده است و در جامعه نقش می‌آفریند و جامعه را هدایت می‌کند و هرگز جامعه را فراموش نکرده است و سفارش شده است برای ظهور آن حضرت بسیار دعا بخوانید و از امدادهای غیبی آن حضرت کمک دریافت کنید.  

نکونام تصریح کرد: جامعه اسلامی منتظر ظهور آن حضرت است و تمام شرایط حضور آن حضرت را با ایستادگی در برابر ظلم فراهم کرده است که البته فراهم کردن زمینه ظهور با سختی و مشقت فراوانی همراه است و حتی باید تحریم و جنگ را تحمل کرد. 

نکونام گفت: مردم باید زمینه ظهور را با پیروی از انقلاب و شجاعت و ایجاد عدل در جامعه فراهم کنند. 

وی با اشاره به اینکه نیمه شعبان یاد آور نقش آفرینی سربازان گمنام امام زمان است، تصریح کرد: سرباران امام زمان نقش مهمی در امنیت و آسایش مردم دارند و در تمام عرصه‌ها قابل لمس است.
 
وی در ادامه افزود: در فضای مجازی می‌خواهند بین مهدویت و انقلاب جدایی بیاندازند به طوری که گفته می‌شود مردم کاری با جنگ و دفاع نداشته باشند بلکه فقط برای ظهور دعا کنند تا امام زمان با ظهورش عدال را در جامعه بگستراند اما مکتب شهدا می‌گوید در کنار دعا برای ظهور باید تمام توان خودمان را برای دفاع از انقلاب به‌کار گیریم. 

نکو نام گفت: دشمنان می‌گویند به جنگ غزه کاری نداشته باشید اما منتظران ظهور دفاع از مردم غزه را تکلیف خود می‌دانند. 

امام جمعه شهرکرد با اشاره انتخابات پیش رو تصریح کرد: شما در آستانه انتخابات با انواع فتنه‌ها و سنگ‌اندازی‌ها مواجه شده‌اید تا آنها بتوانند جلوی شما را بگیرند و اجازه ندهند انتخابات به خوبی برگزار شود و باید مردم در مقابل این سنگ اندازی‌ها مقاومت کنند و پیروز میدان شوند. 

وی خاطر نشان کرد: انتخاب فرد اصلح به دست مردم انجام می‌شود همان طور که این نظام به خواست و اراده شما بیان گذاری شده پس مردم با حضور پر رنگ در انتخابات فردی اصلاح را انتخاب کنند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۰۶:۳۴:۱۷

24 Feb 2024