۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۵۶۷۱۹
رئیس کانون وکلای چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

انجام ۵۰۰ فقره وکالت تسخیری و معاضدتی در چهارمحال و بختیاری

رئیس کانون وکلای چهارمحال و بختیاری گفت: این کانون از ابتدای سال تاکنون ۳۸۰ فقره وکالت تسخیری و ۱۳۰ فقره وکالت معاضدتی انجام داده است.
انجام ۵۰۰ فقره وکالت تسخیری و معاضدتی در چهارمحال و بختیاری
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، ابراهیم اکبریان ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: هفته اول اسفندماه با عنوان هفته وکیل و استقلال نهاد وکالت در تقویم کانون‌های وکلا نامگذاری شده است.

وی افزود: اساسی‌ترین حقوق یک انسان این است که از حق وکیل برخوردار باشد و همانطور که قاضی به استقلال نیاز دارد وکیل نیز باید مستقل باشد.

رئیس کانون وکلای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این کانون از ابتدای سال تاکنون ۳۸۰ فقره وکالت تسخیری و ۱۳۰ فقره وکالت معاضدتی انجام داده است و ارائه خدمات به افراد نیازمند که به خدمات حقوقی احتیاج دارند به صورت مستمر انجام می‌شود.

اکبریان عنوان کرد: نهاد وکلا گلایه‌هایی از نهاد قانون‌گذار کشور دارد چراکه دستگاه قضا بدون کار کارشناسی قانون‌هایی را تصویب کرده است که هم نهاد وکالت و هم دستگاه قضا را با مشکل مواجه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از این قوانین، قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار است که با تصویب آن ظرفیت پذیرش کارآموزان وکالت چند برابر شده است، این امر باعث کاهش کیفیت آموزش به وکلای جوان شده است.

رئیس کانون وکلای چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در حال حاضر ۳۰۹ وکیل فعال پایه یک و ۱۵۰ کارآموز وکالت در استان وجود دارد.

انتهای خبر/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۳۲:۱۱

21 Feb 2024