۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۵۶۷۱۵
رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری:

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات اندیشیده شد

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: همه تمهیدات لازم در چهارمحال و بختیاری اندیشیده شده است تا برگزاری انتخابات با آمادگی کامل انجام شود.
تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات اندیشیده شد


به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، محسن حسین میرزایی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد:به لحاظ اهمیت انتخابات یک سال قبل از برگزاری این رویداد برنامه‌ریزی برای برگزاری آن آغاز شد.

وی افزود: برابر با قانون، فرایندها و جداول انتخابات در چهارمحال و بختیاری به لحظه در حال به روزرسانی است و بعد از ابلاغ ستاد انتخابات کشور ستاد استانی در این استان نیز تشکیل شد.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حال حاضر در ۱۲ شهرستان و ۱۷ بخش استان ۲۹ هیات اجرایی با حضور آحاد مردم و ریاست فرمانداران تشکیل شده است.

حسین‌میرزایی عنوان کرد: پیش ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی فرایند بعدی بود که در استان انجام شد و ۶۸۴ نفر از اقشار مختلف از سراسر استان اقدام به پیش ثبت نام کردند که در تاریخ ۴۴ ساله کل ادوار انتخابات مجلس بی‌سابقه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: بعد از انجام فرایند پیش‌ ثبت‌نام، ۳۷۰ نفر در چهارمحال و بختیاری ثبت‌نام نهایی انجام دادند، کما اینکه به اعتراضات داوطلبان در موعد مقرر رسیدگی شد.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تمهیدات لازم برای جمع‌آوری رای در مناطق سخت‌گذر اندیشیده شده و از ظرفیت بالگرد برای این مهم استفاده می‌شود.

حسین‌میرزایی بیان کرد: در نهایت ۱۵۷ نفر در چهارمحال و بختیاری آماده هستند تا در انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری با یکدیگر رقابت کنند.

وی تاکید کرد: همه تمهیدات لازم در چهارمحال و بختیاری اندیشیده شده است تا برگزاری انتخابات با آمادگی کامل انجام شود.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تا این لحظه با همه اقشار جامعه به جهت دستیابی به چهار راهبرد مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت در استان جلسه برگزار شده است.

در فرشاد طهماسبی اظهار کرد: به گزارش تخلفات انتخاباتی به ویژه در فضای مجازی بعد از ۲۴ ساعت رسیدگی می‌شود.

وی افزود: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد کاهش ۸ درصدی تخلفات در ادارات، در بین مدیران و به‌ویژه در حوزه شهرداری‌ها بودیم.

دبیر کمیته حقوقی ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه گزارشات مردمی از تخلفات انتخاباتی ۳۴ درصد افزایش داشته است، گفت: بیشترین تخلف از سوی فضای مجازی رخ داده است.

طهماسبی عنوان کرد: طی هفت جلسه متخلفان انتخاباتی به دفتر بازرسی احضار و تذکرات لازم داده شد، همچنین برخی متخلفان به هیات اجرایی تخلفات انتخاباتی فرستاده شدند و ۱۳ گزارش تخلف نیز به مراجع قضایی ارجاع شد که موارد در حال بررسی است.

انتهای خبر/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۴۸:۵۹

21 Feb 2024