۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۱
کد مطلب : ۵۶۷۰۶
نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری:

ایجاد امید در بین مردم لازمه مشارکت در انتخابات

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری گفت: برای آنکه مردم حضور حداکثری داشته باشند باید ایجاد امید کرد و اجازه مسموم کردن فضا را به یک عده نداد.
ایجاد امید در بین مردم لازمه مشارکت در انتخابات
علیرضا اسلامیان در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: سرتاسر اسلام تبیین است و اینکه مقام معظم رهبری بر آن تاکید فراوان دارند به خاطر سفارش دین اسلام است.

وی اذعان داشت: دشمن هزاران برابر تبلیغ می‌کند و با شگردهای تبلیغاتی به خورد مردم می‌دهد و این ضعف ما است که نتوانسته ایم در مقابل آنها ایستادگی و با تبیین کردن به مردم بفهمانیم که شگردهای آنها دروغ است پس باید گفت در اینجا ضرورت جهاد تبیین مشخص می‌شود.

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان تصریح کرد: جهاد تبیین از واجبات دین است و از واضحات عقل که ای کاش فرصتی اتفاق می‌افتاد که همه مسائل را برای مردم تبیین کرد.

اسلامیان یادآور شد: مباحث علمی نه با صلوات و نه با تکبیر و صوت و کف حل می‌شود بلکه در یک فضای آرام و سکوت باید سوالات را مطرح کرد و جواب‌های قانع کننده داده شود در واقع اگر محیطی آرام برای مسائل فراهم می‌شد بسیاری از مشکلات نیز قابل حل بود.

وی با اذعان بر اینکه مردم چهارمحال و بختیاری بسیار فهیم و با بصیرت هستند گفت: مشکلات این مردم باید به صورت شفاف بیان و از مسئولین مطالبه شود.

اسلامیان عنوان کرد: برای آنکه مردم حضور حداکثری داشته باشند باید ایجاد امید کرد و اجازه مسموم کردن فضا را به یک عده نداد، دشمنان داخلی تلاششان بر این است که سرمایه گذاری‌هایی را انجام دهند که نگذارند مردم مشارکت داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن در زمینه انتخابات بسیار حساس است گفت: نباید اجازه میدان داری به دشمنان را داد.

با نرفتن به پای صندوق‌های رای مشکلی حل نمی‌شود

اسلامیان خاطر نشان کرد: قطعاً مشکلات و کمبودهایی خصوصاً در راستای مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی وجود دارد اما با نرفتن پای صندوق‌های رأی هیچ مشکلی برطرف نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس نباید شعارهایی را بدهند که نتوانند به آن عمل کنند گفت: از هر مسئولی مسئولیتش را بخواهید نکند شعارهای دروغ به مردم بدهید و خود را بدهکار مردم کنید.

اسلامیان با تاکید بر اینکه نقص‌ها را چشم پوشی نکنید و مشکلات را ماله نکشید گفت: برای مشکلات راه حل ارائه کنید و برای مردم توضیح دهید، مشارکت نکردن باعث حل مسائل نمی‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مردم پشت نظام بمانند که اگر میدان را خالی کنند قطعاً دشمن در کمین خواهد ماند، همه ما در قبال دادن رأی مسئول هستیم و در پیشگاه خدواند باید پاسخگو باشیم.

انتهای خبر/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۰۸:۴۲:۰۰

21 Feb 2024