۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۵۶۷۰۳
عضو هیئت علمی دانشگاه:

مشارکت بالا در انتخابات طمع دشمنان را از بین می‌برد

عضو هیئت علمی دانشگاه گفت: مشارکت بالا در انتخابات می‌تواند طمع دشمنان ایران برای ضربه زدن به آن را از بین ببرد.
مشارکت بالا در انتخابات طمع دشمنان را از بین می‌برد
علیرضا اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: دو نوع تفکر عمده در کشور داریم، یکی از آن‌ها تفکر الهی و دیگری تفکر مادی، که بعضا تفکر مادی در برابر تفکر الهی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه هر چقدر تفکرات به الهی و خدایی نزدیک‌تر باشد یعنی انقلابی و ارزشی است، افزود: در جریان‌شناسی رسانه‌ای انقلابی محسوب می‌شود که تفکر الهی را در جامعه ارتقا دهد.

عضو هیئت علمی دانشگاه ادامه داد: امروز درگیر جنگ شناختی هستیم و جنگ شناختی با جنگ رسانه‌ای متفاوت است، در نبرد رسانه‌ای دیتای ورودی ذهن فرد ایراد دارد، زمانی که اطلاعات ورودی اصلاح شود تفکر خروجی نیز درست می‌شود، این همان جنگ رسانه‌ای یا پروپاگاندا است.

اسماعیلی عنوان کرد: اما در جایی فرد فراتر از این است و دستگاه تحلیل وی دچار خطا شده است، وقتی دستگاه تحلیل یک فرد دچار خطای محاسباتی و جنگ شناختی شده باشد، عامل ضرر را مقصر نمی‌داند بلکه مجموعه متضرر را گناه‌کار می‌شناسد.

وی خاطرنشان کرد: اولین پله‌ای که در جنگ شناختی مخاطب را درگیر می‌کند، مسئله است، در آستانه انتخابات این موضوع باید برای مخاطب به عنوان یک مسئله مهم جا انداخته شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه اضافه کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درمورد انتخابات عموما پیرامون امنیت است و ایشان این رویداد سیاسی را امنیت‌آفرین می‌دانند.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه امروز اگر کسی دغدغه انتخابات را داشته باشد اگر با اطرافیان خود ارتباط داشته باشد باید رفتارش ناظر بر انتخابات باشد، بیان کرد: مفهوم رای در نظام جمهوری اسلامی ایران فراتر از انتخاب شخص است، اولین و مهم‌ترین مفهوم ان تولید امنیت است.

وی تاکید کرد: مشارکت بالا در انتخابات می‌تواند طمع دشمنان ایران برای ضربه زدن به آن را از بین ببرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد تصریح کرد: مشارکت بالا در انتخابات یعنی امنیت و اقتدار برای احقاق حق، دشمنان زمانی می‌فهمند که اعمال فشارهای آنان چون تحریم روی ملت ایران جوابگو بوده که مشارکت در پای صندوق‌های رای کم باشد.

اسماعیلی با اشاره به اهمیت دو فاکتور انگیزه و توانایی در انتخابات، یادآور شد: به انقلاب اسلامی و انتخابات باید نگاه روندی داشته باشیم.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۰۹:۴۵

27 Feb 2024