23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> مدرسه هوشمند نمادرس در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۵۶۶۹۱
مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری:

مدرسه هوشمند نمادرس در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: نخستین مدرسه هوشمند نمادرس جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری افتتاح و فعال شد.
مدرسه هوشمند نمادرس در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی« جهانبین نیوز»، مسعود مثنوی در مراسم افتتاحیه نخستین مدرسه هوشمند نمادرس «متاورس» اظهار کرد: در این مدرسه با استفاده از دوربین‌های واقعیت مجازی، آموزش‌های خود مراقبتی و دیگر مراقبتی به افراد ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این مدارس از طریق رابط‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود، حواس انسانی مانند بینایی، شنوایی و حتی لامسه را با اینترنت ادغام و درگیر می‌کند گفت: در این دنیای مجازی، بسیاری از امور دنیای واقعی به شکل شبیه‌سازی‌شده، قابل‌انجام هستند و بستر بسیار مناسبی برای آموزش دانش آموزان در بحث دادرس و آموزش‌های امداد و نجات خواهد بود.

وی با اذعان بر اینکه این مدرسه مجازی با استفاده از عینک‌های سه بعدی واقعیت مجازی «VR»، دانش آموزان در شرایطی شبیه سیل یا زلزله واقعی قرار می‌گیرند خاطر نشان کرد: نحوه رویارویی با حوادث و مخاطرات از جمله پناه گیری و خروج اضطراری با رویکرد مانور زلزله و یا سیلاب را آموزش می‌بینند.

مثنوی خاطر نشان کرد:  دنیای امروز تنوع آموزش‌ها را با توجه به تقاضا‌های مختلف می‌طلبد و دستگاه‌های اجرایی از جمله هلال احمر برای اینکه بتواند در جذب و نگهداشت جوانان و پرورش فکری و فرهنگی آنها موفق باشد.

وی یادآور شد: باید با تکنولوژی روز و خواسته‌های نسل جوان و جدید پیش رفت  و این مدرسه نیز با همین رویکرد راه اندازی شده است.

انتهای خبر/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۳۳:۳۷

19 Feb 2024