۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۸
کد مطلب : ۵۶۶۶۱
فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

فعالان فضای مجازی مدافع حریم جمهوری اسلانی

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت فعالان فضای مجازی کمتر از یک مدافع حرم نیست، شما مدافع حریم جمهوری اسلامی و آرمان شهدا هستید و باید از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کنید.
فعالان فضای مجازی مدافع حریم جمهوری اسلانی
 
سردار علی محمد اکبری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند اگر رهبر نبودم خودم سیستم کنترلی را در فضای مجازی در دست می‌گرفتم.
 
وی افزود: فضای حقیقی و فضای مجازی دو بعد اصلی و راهگشا هستند.
 
فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به پیشرفت در فضای مجازی بیان داشت: از دو سال قبل با تدابیر در مجموعه‌هایی همچون سپاه و بسیج در راستای سازمان دهی افراد تأثیرگذاری در فضای مجازی بسیار زیاد شده است.
 
وی در ادامه افزود: در فضای مجازی بحث، اقناع سازی و.. انجام می‌شود و هنگامی که اقناع سازی انجام می‌شود شکست دشمن اتفاق می‌افتد.
 
سردار اکبری با اشاره به حوادث سال گذشته افزود: سال ۱۴۰۱ دشمن با برند سازی اتفاقات را رقم زد و از فضای مجازی به درستی استفاده و ذهن‌ها را تسخیر نمود.
 
وی با اشاره به جنگ در فضای مجازی گفت: جنگ فضای مجازی جبهه و خاک ریز ندارد و دشمن مشخص نیست؛ فرد در دورترین نقطه عالم نشسته است و مردم ما را هدایت و مدیریت می‌کند.
 
وی در ادامه یادآور شد: فضای مجازی بسیار تأثیرگذار و باعث پیروزی و شکست می‌شود؛ دشمن به دنبال شکست و تضعیف ما است و تلاش دشمنان برای این است که شما در میدان حضور دارید.
 
سردار اکبری اظهار کرد: دشمن با انفجار لوله گاز در بروجن کور خوانده است به گفته شهید بهشتی مردم ما همانند شیشه اند، بشکنند، تیزتر می‌شوند.
 
وی با اشاره به جنگ ۸ ساله ایران و عراق بیان داشت: در طول ۸ سال، ۳۰۰ هزار شهید گرانقدر داشتیم و فتنه‌های متعدد به پشتوانه استکبار جهانی اتفاق افتاد که هر کدام از فتنه برای هر کشوری بود باعث سقوط آن حکومت می‌شد.
 
فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: حکومت ما مردم سالاری دینی است که هم دین اسلام را قبول دارند و هم دشمنی با استکبار است و نظام ما بر اساس مردم سالاری دینی شکل گرفت است.
 
وی با تاکید بر تلاش دشمن جهت عدم حضور در انتخابات بیان داشت: تلاش دشمن برای عدم حضور مردم در انتخابات است و رهبران ما به ما یاد داده اند هر سمتی که دشمن بر علیه او می‌گوید همان سمت حق است.
 
سردار اکبری با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند شرکت در انتخابات جهاد است، امروز جهاد در جنگ نرم است و شرکت در انتخابات واجب عینی است.
 
وی در خصوص حماسه ۲۲ بهمن افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن یک قدرت آفرینی بود و امسال ۴۰ درصد بیشتر، مردم در راهپیمایی نسبت به سال گذشته شرکت کردند.
 
فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری درباره نقشه دشمن برای انتخابات تصریح کرد: دشمن به دنبال تعویق، تحریم و تضعیف انتخابات است و دست به هر کاری خواهد زد تا آن را محقق کند.
 
وی با اشاره به وظیفه فعالان فضای مجازی گفت: ما باید به عنوان افسران جنگ نرم
که حضرت آقا فرمودند، وظیفه شما دعوت و مقابله با دشمن است تا زمینه را برای حضور حداکثری مردم پر انتخابات فراهم کنید.
 
سردار اکبری درباره نقشه دشمن برای دهه فجر یادآور شد: دشمن سعی داشت شور انقلابی در دهه فجر امسال شکل نگیرد و اکنون ناامید و ناراحت شده است و مردم در مشارکت پای آرمان‌های انقلاب همت کنند.
 
وی درباره نقش اثرگذار فعالان فضای مجازی اظهار کرد: فعالیت شما کمتر از یک مدافع حرم نیست شما مدافع حریم جمهوری اسلامی و آرمان شهدا هستید و باید از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کنید.

انتهای خبر/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۵۱:۳۶

16 Feb 2024