۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
کد مطلب : ۵۶۶۵۱
هم‌زمان با روز جانباز؛

پرچم حضرت ابوالفضل العباس(ع) د ر شهرکرد برافراشته شد

آیین تعویض و اهتزاز پرچم مزین به نام حضرت ابوالفضل العباس (ع) در میدان قمر بنی‌هاشم (ع) شهرکرد با حضور جمعی از خانواده شهدا، مسئولین و رزمندگان تیپ 44 برگزار شد.
پرچم حضرت ابوالفضل العباس(ع) د ر شهرکرد برافراشته شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، سردار صالح نژاد فرمانده تیپ 44 قمر بنی‌هاشم (ع) گفت: امروز افتخار داشتیم با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان و پیشکسوتان و مسئولین شاخص استانی، آیین تعویض پرچم میدان قمر بنی‌هاشم (ع) را در سالروز میلاد باسعادت آقا حضرت ابوالفضل العباس (ع) داشته باشیم.

وی افزود: این مراسم با حضور رزمندگان تیپ 44 قمر بنی‌هاشم (ع) اجرا شد که نام این یگان منسوب به آقای باوفا (حضرت ابوالفضل العباس (ع)) است.

صالح نژاد به اشاره به اهتزاز پرچم در میدان امام حسین (ع) شهرکرد در روز گذشته، ادامه داد:این برنامه‌ها به‌گونه‌ای است که باعث می‌شود ان‌شاءالله زندگی ما بانام مقدس ائمه معصومین علیهم‌السلام عجین شود و شهرکرد این دیار خوبان و استان غیرتمندان چهارمحال و بختیاری که سابقه طولانی در وفاداری به اهل‌بیت دارند، در دو جهت شهر میدان‌ها به نام حضرت امام حسین (ع) و قمر بنی‌هاشم (ع) نام‌گذاری شده تا مردمان سرزمینم در زیر سایه اهل‌بیت قرار گیرند.

در این مراسم جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان، مسئولین، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

انتهای پیام/1030ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۶:۳۲:۳۳

14 Feb 2024