۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۰
کد مطلب : ۵۶۶۱۳
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کوهرنگ:

جشن تکلیف سیاسی، تمرین مشارکت اجتماعی است

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه، جشن تکلیف سیاسی را تمرین مشارکت اجتماعی دانست.
جشن تکلیف سیاسی، تمرین مشارکت اجتماعی است
حسین قلی بدری در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز اظهار کرد:  دانش آموزان رأی اولی با مشارکت در انتخابات جشن تکلیف سیاسی خود را جشن می‌گیرند.

وی با اشاره به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: حضور رأی اولی‌ها در پای صندوق‌های رأی، شورونشاط و همچنین پویایی و رشد جامعه رانشان می‌دهد.

بدری افزود: مجموعه تعلیم و تربیت یک مکتب انسان ساز در همه ابعاد می‌باشد، که بعد مشارکت اجتماعی یکی از مهمترین بخش آن می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد:  حضور و مشارکت جامعه فرهنگیان و دانش آموزان در آئین‌های ملی و مذهبی و گرامیداشت ایام الله‌ها را نشانه رشد وvتعالی اجتماعی برشمرد.

 بدری یادآورشد: انتخابات یک تکلیف الهی است، که به همین منظور باید برای این تکلیف یک جشن تکلیف برای رأی اولی برگزار کنیم.

وی اذعان داشت: برگزاری انتخابات دانش آموزی قبل از رسیدن سن سیاسی را یک تمرین مسئولیت پذیری عنوان کرد و گفت این تمرین یک حضور پرنشاط و شور نوجوانان در انتخابات مهم و سرنوشت ساز را فراهم می‌کند.

وی تشریح کرد:  مشارکت نوجوانان در انتخابات را یکی از پایه‌های حس استقلال طلبی و تصمیم‌گیری در امورات سیاسی در این نسل عنوان کرد.

فرمانده ناحیه کوهرنگ در پایان تاکید کرد: بسیج آمادگی لازم را در ایجاد حضور حداکثری نوجوانان و ایجاد شور و شعف مشارکت اجتماعی با برگزاری نشست‌های روشنگری و سایر برنامه‌های متنوع با حضور هادیان سیاسی در مدارس دارا می‌باشد.

انتهای خبر/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۰۷:۳۷:۴۲

12 Feb 2024