کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کوهرنگ:

جشن تکلیف سیاسی، تمرین مشارکت اجتماعی است

23 بهمن 1402 ساعت 7:20

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه، جشن تکلیف سیاسی را تمرین مشارکت اجتماعی دانست.


حسین قلی بدری در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز اظهار کرد:  دانش آموزان رأی اولی با مشارکت در انتخابات جشن تکلیف سیاسی خود را جشن می‌گیرند.

وی با اشاره به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: حضور رأی اولی‌ها در پای صندوق‌های رأی، شورونشاط و همچنین پویایی و رشد جامعه رانشان می‌دهد.

بدری افزود: مجموعه تعلیم و تربیت یک مکتب انسان ساز در همه ابعاد می‌باشد، که بعد مشارکت اجتماعی یکی از مهمترین بخش آن می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد:  حضور و مشارکت جامعه فرهنگیان و دانش آموزان در آئین‌های ملی و مذهبی و گرامیداشت ایام الله‌ها را نشانه رشد وvتعالی اجتماعی برشمرد.

 بدری یادآورشد: انتخابات یک تکلیف الهی است، که به همین منظور باید برای این تکلیف یک جشن تکلیف برای رأی اولی برگزار کنیم.

وی اذعان داشت: برگزاری انتخابات دانش آموزی قبل از رسیدن سن سیاسی را یک تمرین مسئولیت پذیری عنوان کرد و گفت این تمرین یک حضور پرنشاط و شور نوجوانان در انتخابات مهم و سرنوشت ساز را فراهم می‌کند.

وی تشریح کرد:  مشارکت نوجوانان در انتخابات را یکی از پایه‌های حس استقلال طلبی و تصمیم‌گیری در امورات سیاسی در این نسل عنوان کرد.

فرمانده ناحیه کوهرنگ در پایان تاکید کرد: بسیج آمادگی لازم را در ایجاد حضور حداکثری نوجوانان و ایجاد شور و شعف مشارکت اجتماعی با برگزاری نشست‌های روشنگری و سایر برنامه‌های متنوع با حضور هادیان سیاسی در مدارس دارا می‌باشد.

انتهای خبر/۱۰۲۰ج


کد مطلب: 56613

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56613/جشن-تکلیف-سیاسی-تمرین-مشارکت-اجتماعی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir