:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> انقلاب اسلامی، نتیجه رهبری حکیمانه و حضور مردم است | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۵۶۶۰۴
معاون سیاسی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع):

انقلاب اسلامی، نتیجه رهبری حکیمانه و حضور مردم است

معاون سیاسی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) گفت: انقلاب اسلامی ثمره وعده تخلف ناپذیر خداوند متعال و رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و اتصال مردم خدا و ولایت‌فقیه است.
انقلاب اسلامی، نتیجه رهبری حکیمانه و حضور مردم است
علیرضا اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: در آیه۱۶۰ سوره آل عمران جانشین بودن مستصعفین در زمین را اراده خداوند لقی شده است.

وی تصریح کرد: خدواند کسانی را که یاریش می‌کنند حتی اگر عده قلیل و اندکی هم نسبت به سپاه کفر باشند پیروز میدان می‌کند و ما امروز در غزه شاهد هستیم که اراده خداوند در اضمحلال ارتش‌های قوی دنیا در برابر دستان خالی ملت مظلوم فلسطین هستیم و این همان وعده خداوند است.

معاون سیاسی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: انقلاب اسلامی  ثمره وعده تخلف‌ناپذیر خداوند متعال و رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و اتصال مردم خدا و ولایت‌فقیه است.

اسماعیلی بیان داشت: برای شناخت امام خمینی (رحمه الله) باید طیف و خط فکری و ابعاد شخصیتی ایشان را مطالعه کنیم تا به اقتدار و قدرت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در برابر شرق و غرب پی ببریم.

وی  با اشاره به اهمیت نقش مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: این موضوع بر کسی پوشیده نیست که اگر مردم و رهبری امام راحل نبود، انقلاب پیروز نمی‌شد.

معاون سیاسی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری عنوان داشت: دشمنان اسلام و ایران از همان اوایل انقلاب تلاش کردند، اتصال مردم به نظام و ولایت فقیه را جدا کنند.

اسماعیلی تاکید کرد: انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم ادامه مسیر می‌دهد و ما مردم هم به انقلاب اسلامی برای عزت و اقتدار نیاز داریم.

وی با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی اضافه کرد: دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب اسلامی در رتبه‌های علمی، صنعتی، موشکی، پزشکی و... بر کسی پوشیده نیست.

معاون سیاسی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری  خاطرنشان کرد: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی سیاست‌گذاری جمهوری اسلامی در عرصه‌های سیاسی، منطقه‌ای و بین‌المللی است.

وی یادآور شد: مردم‌سالاری و حضور مردم از همان اوایل انقلاب در تعیین سرنوشت خود را یک دستاورد سیاسی دانست و افزود: مشارکت پرشور مردم در انتخابات مجلس یک تحول اساسی برای امنیت، اقتدار و لغو تحریم و شکست توطئه دشمنان در اتصال مردم به نظام است.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۰۷:۲۴

11 Feb 2024