۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۵۶۶۰۱
امام جمعه شهرستان بن:

وضعیت امروز قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست

امام جمعه شهرستان بن گفت: وضعیت امروز کشور اساساً قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و پیشرفت قابل توجهی داشته است.
وضعیت امروز قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست

حجت الاسلام والمسلمین مهرداد بهرامی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، اظهار کرد: پیوند مردم، نخبگان و صاحبان فکر، با دستگاه‌ها می‌تواند آینده را به شدت به آنچه که اراده کردیم و می‌خواهیم نزدیک بکند.

وی تصریح کرد:  وقتی شما نگاه می‌کنید به تاریخ چهل و چند ساله بعد از انقلاب و این مسیری که طی کردیم، می‌بینیم که بسیاری پیشرفت‌ها صورت گرفته و در حوزه‌های مختلف آن یعنی مردمی که از صفر در صفر  بودند، در حقارت قرار داشتند، در تصمیم‌گیر‌ی‌ها نقشی نداشتند در این چهل و چند سال حرکت کردند، اعمال اراده کردند و  پیش رفتند.

حجت الاسلام بهرامی با توجه به  ظرفیت‌های موجود در ایران اسلامی بیان داشت:  در بین جوانان ما ظرفیت‌های علمی بیشماری وجود دارد که نباید آن‌ها را نادیده گرفت ، این جوانان آینده کشور را می‌سازند و با این ظرفیت موجود اگر ملت، جوانان و نخبگان پای کار باشند امید به آینده بسیار بالاست.

وی ادامه داد: چیزی که مهم بوده  این است که نخبگان ما و کسانی که دغدغه‌ی انقلاب و ملت و کشور را دارند در مطالبه گری اکتفا به نقد نکنند اکتفا به مطالبه ظواهر نکنند مسائل را بتوانند تشخیص بدهند، آینده نگری کنند و بتوانند افق تعریف کنند، چشم انداز تعریف بکنند و حتی برای دستگاه‌ها نقشه راه تعریف بکنند.

حجت الاسلام بهرامی  خاطر نشان کرد: پیوند مردم، نخبگان و صاحبان فکر، با دستگاه‌ها می‌تواند آینده رابه شدت به آنچه که اراده کردیم و می‌خواهیم، نزدیک بکند و با وجود این ظرفیت‌های عظیم حتماً آینده روشن‌تر از امروز است.

امام جمعه شهرستان بن گفت: امروز با وجود انقلاب به لطف خدای متعال دغدغه‌های مردم، آرزوهای مردم، خیلی فراتر از قبل از انقلاب است، خوداین نشان می‌دهد که سطح زندگی مردم در بعد از انقلاب حتماً تفاوت پیدا کرده و دغدغه مردم رشد کرده است.

حجت الاسلام بهرامی بیان داشت: مسائل مختلفی جز مسائل مردم شد که اساساً قبل از انقلاب نبود، یک مقدار سختی ما داریم در حوزه معیشت منتهی این منشأ کمبود نیست، این سختی‌ها، تورم و این گرانی که الان وجود دارد، ناشی از کمبود اقلام و مواد نیست، ناشی از مسائل دیگر است لذا امروز فراوانی وجود دارد و  اگر مشکلات دیگری وجود دارد برمیگردد به مسائل دیگر و این وضعیت امروز ما اساساً قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دغدغه اصلی مردم دیگر مسئله نان نیست بلکه مسائل مختلفی امروز دغدغه مردم شده است که باید مسئولین در جهت رفع آن تلاش کنند.

انتهای خبر/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۳۷:۱۳

11 Feb 2024