۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
کد مطلب : ۵۶۵۸۸
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

دولت به دنبال رفع مشکلات اقتصادی است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با وجود تمام پیشرفت‌ها اما در بخش اقتصادی و معیشتی مشکلات وجود دارد اما دولت به دنبال رفع آن است.
دولت به دنبال رفع مشکلات اقتصادی است
به گزارش خبرنگار حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، صولت مرتضوی صبح شنبه در مراسم اختتامیه دومین اجلاس سرداران، فرماندهان و شهدای شهرستان فارسان با بیان اینکه ۹۸۰ هزار مستمری بگیر سازمان بهزیستی در سالهای گذشته امروز به بالای یک میلیون و پانصد هزار نفر رسیده‌اند که خدمات دریافت می‌کنند، اظهار کرد: طرح جدید کالا برگ الکترونیکی قشر آسیب پذیر جامعه از جمله مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اجرا شده است و قشر کارگران هم از حمایت‌های بیشتری در سال آینده برخوردار حل می‌شود.

وی گفت: با وجود تمام پیشرفت‌ها اما در بخش اقتصادی و معیشتی مشکلات وجود دارد اما دولت به دنبال رفع آن است و طرح‌های حمایتی اجرا خواهد شد، تا سفره مردم رنگین‌تر شود.

صولت مرتضوی با تبریک دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب گفت: امام راحل با نهضت انقلاب اسلامی بساط فساد و وابستگی رژیم طاغوت را برچیدند و کشور را از ظلم استکبار رهانیدند.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی گفت: جوانان برومند ایران اسلامی با ساخت ماهواره‌های پیشرفته و قرار دادن آن در مدار فضا، درمان بیماری‌ها با سلول‌های بنیادی، تولید علم در زمینه نانو، زیست فناوری و پیشرفت‌های عمرانی و خدماتی گام‌های بلندی در مسیر توسعه و پیشرفت برداشته شده است.

وی گفت: امنیت کشور در میان جنگ افروزی‌های رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکای جنایتکار مدیون رهبری داهیانه آیت الله خامنه ای و رشادتهای سربازان ایران اسلامی در دفاع از ایران اسلامی است.

صولت مرتضوی به جنایات رژیم صهیونیستی به کشتار بی رحمانه مردم مظلوم غزه بخصوص کودکان و زنان اشاره کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار از آرمان‌های اسلام که همان دفاع از مسلمانان مظلوم جهان پشتیبانی می‌کند.

وی به دو حماسه ملی پیش رو تا ۱۱ اسفند امسال اشاره کرد و گفت: مردم غیور ایران اسلامی با شرکت گستره در راهپیمایی ۲۲ بهمن به اسکتبار نشان میدند که هیچ قدرتی نمی‌تواند کشورمان را از مسیر پیشرفت باز دارد و شرکت گسترده در این رویداد ملی اقتدار آفرین و امید آفرین خواهد بود.

وی همچنین به اهمیت شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند اشاره کرد و گفت: بنابرفرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم مشارکت حداکثری دربرگیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باید ملت ایران پای صندوق‌های رأی حاضر شوند تا کشور را از چشم طمع دشمنان مصون کنند.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: بستر رقابت برای تصدی نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی فراهم است و ۱۵ هزار نفر در کشور برای ورود به مجلس رقابت می‌کنند و امید است با شرکت گستره در این انتخابات باردیگر شور و نشاط سیاسی مردم به رخ جهانیان کشیده شود.

انتهای خبر/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۰۲:۴۵

10 Feb 2024