۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲
کد مطلب : ۵۶۵۷۶
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

کمک مومنانه در کشور به یک فرهنگ تبدیل شده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: کمک‌های مومنانه و مواسات به یک شیوه و خط مشی و یک فرهنگ در بین مردم تبدیل شده است.
کمک مومنانه در کشور به یک فرهنگ تبدیل شده است
به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، سردار غلامرضا سلیمانی عصر چهارشنبه در سی و هفتیم رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه در استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ده‌ها میلیون اقدام در قالب کمک‌های مومنانه در کشور انجام شده است.

وی تصریح کرد: کمک‌های مومنانه و مواسات به یک شیوه و خط مشی و یک فرهنگ در بین مردم تبدیل شده است.

سردار سلیمانی اذعان داشت: در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب برای پیوستن به نهضت مواسات همدلی و کمک‌های مؤمنانه، بحمدالله یک حرکت عمومی در سطح کشور شروع شد و هر چه پیش رفتیم دامنه این حرکت گسترده‌تر شد و موضوعات متنوعی را هم در برگرفت.

وی خاطرنشان کرد: درست است که در روزهای اول کمک‌های در قالب مواد غذایی و معیشتی بود، که همچنان ادامه دارد؛ اما بعداً اهدای جهیزیه و آزادی زندانیان معسر در بند و ساخت مسکن برای محرومین، لوازم التحریر، کیف، کفش، مواد بهداشتی و شوینده و سایر خدمات هم در دستور کار قرار گرفت.

سردار سلیمانی بیان داشت: در سطح کشور بحمدالله ده‌ها میلیون اقدام در راستای این نهضت مؤمنانه انجام شد که بیش از ۳۵ میلیون بسته معیشتی، نزدیک به ۱۰۰ هزار سری جهیزیه، ۲۵ میلیون بسته بهداشتی و مواد دارویی مقابله با کرونا، در آن بخشی بوده که سپاه و بسیج از محل کمک‌های خیرین و هدایای مردم جمع آوری و بسته بندی و واگذار کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در بحث آزادی زندانیان نیز بیش از ۸ هزار زندانی تاکنون آزاد شده و در دهه فجر امسال هم در بعضی از استان‌ها در حال انجام است.

وی تصریح کرد: این اعداد مهم هستند؛ ولی مهم‌تر از آن فرهنگی است که جاری شده در بین مردم عزیز و کمک‌های مؤمنانه و مواسات همدلی را یک شیوه و یک خط مشی و یک فرهنگ کرده اند.

انتهای خبر/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۲۱:۳۹:۴۹

7 Feb 2024