۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۷
کد مطلب : ۵۶۵۷۴
رئيس شورای هماهنگی و تبليغات اسلامی اردل خبرداد:

برگزاری جشن پيروزی انقلاب اسلامی در 30 نقطه اردل

رئيس شورای هماهنگی و تبليغات اسلامی شهرستان اردل از برگزاری جشن پيروزی انقلاب اسلامی در 30 نقطه شهری و روستايی اين شهرستان خبر داد.
برگزاری جشن پيروزی انقلاب اسلامی در 30 نقطه اردل
حسین بابادی رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگارحوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی  جهانبین نیوز ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و پاسداشت شهدای انقلاب و شهدایی که در این چهل و پنج سال تقدیم اسلام، خودباوری دینی و تأسیس نظامی بر پایه رضایت الهی و خدمت به مردم گردیده است گفت: اعتقاد ما به قیامتی هست که آنجا نیز کنار هم خواهیم بود و همدیگر و شهدا را خواهیم دید.

بابادی افزود: دهه مبارک فجر، دهه ارزش‌های مقدس و دهه آموزه‌های حق‌طلبی، ظلم‌ستیزی و عدالت‌خواهی بزرگمردی از تبار آفتاب و آئینه است که با عنوان معمار کبیر انقلاب درس عشق، معنویت و انسانیت نثار جهان و جهانیان کرد.

وی از برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی در ۳۰ نقطه شهرستان اردل خبرداد و افزود: از ۱۲ بهمن ماه تا کنئن ۳۰ جشن مردمی در شهرها و روستاهای شهرستان اردل با حضور پرشکوه مردم برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی شهرستان اردل بیان کرد: جشن بزرگ انقلاب اسلامی با حضور خانواده‌های معظم شهدا، بزرگان و سران طوایف بختیاری روز شنبه ساعت ۱۴ در حسینیه شهدا برگزار می‌شود لذا از عموم مردم ولایتمدار شهرستان اردل دعوت می‌شود در این جشن باشکوه شرکت فرمایند.

انتهای خبر/۵۷۰ ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۰۸:۵۸:۳۵

10 Feb 2024