۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۵۶۵۵۸
مسئول کانون هواداران اعزامی به قطر تیم ملی فوتبال ایران:

قول مساعد مسئولان عالی رتبه قطری برای حل مشکل بلیت بازی ایران و قطر

مسئول کانون هواداران اعزامی به قطر تیم ملی فوتبال ایران گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته توسط ما و فدراسیون توانستیم قول مساعد مسئولان عالی رتبه قطری را برای حل مشکل بلیت بازی ایران و قطر بگیریم.
قول مساعد مسئولان عالی رتبه قطری برای حل مشکل بلیت بازی ایران و قطر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، مسئول کانون هواداران اعزامی به قطر تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: هوادران تیم ملی به عنوان یار دوازدهم تیم ملی از ابتدای بازی‌های جام ملت‌های آسیا با تمام توان همراه و مشوق تیم ملی در قطر بودند و توانستند به بهترین شکل از تلاش جانانه و غیرت این بازیکنان حمایت کنند.

وی با اشاره به اخباری درباره حواشی فروش بلیت بازی ایران و قطر بیان کرد: با توجه به بسته بودن سایت فروش بلیط بازی ها و  همچنین عدم تخصیص ۸ درصدی بلیط بازی ها به کاروان ایران طبق قوانین فیفا ،از لحظه اعلام خبر اختصاص تنها یک هزار بلیت به تماشاچیان ایرانی پیگیر حل موضوع از مسئولان ارشد قطری بودیم.

مسئول کانون هواداران اعزامی به قطر تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: با رایزنی‌هایی که صورت گرفت از سوی مسئولان عالی رتبه قطری اعلام شد که این موضوع حل خواهد شد و نگرانی خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس با توجه به قول مساعد مسئولان عالی رتبه قطری، طرفداران و هواداران پرشور ایرانی که از سراسر دنیا به قطر آمده‌اند می‌توانند برای تشویق تیم ملی فوتبال ایران در این مسابقه حضور پیدا کنند.

مسئول کانون هواداران اعزامی به قطر تیم ملی فوتبال ایران متذکر شد: تاکنون دولت قطر همکاری‌های بسیار خوبی را با کانون‌های هواداری تیم ملی فوتبال ایران داشته است که پرشور شدن جو ورزشگاه‌ها را در پی داشت.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۲۵:۲۵

6 Feb 2024