:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> 7 دهک اقتصادی شامل طرح فجرانه یارانه‌ها می‌شوند | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۰
کد مطلب : ۵۶۵۵۷
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

7 دهک اقتصادی شامل طرح فجرانه یارانه‌ها می‌شوند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح فجرانه یارانه‌ها مشمول هفت دهک اقتصادی هستند و به این دهک‌ها مبلغ 220 هزار تومان به ازای هر نفر اضافه‌ شده است.
7 دهک اقتصادی شامل طرح فجرانه یارانه‌ها می‌شوند
محسن مولوی در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، در خصوص پرداخت یارانه در طرح فجرانه به خانوارهای یارانه بگیر دهک یک تا هفت اظهار داشت: طرح فجرانه یارانه‌ها در سراسر کشور که از  17 بهمن‌ماه شروع و تا 17 اردیبهشت‌ماه سال 1403 ادامه دارد اجرایی می‌شود.

وی گفت: در این طرح جدید مبلغ یارانه‌ای که به‌عنوان کالابرگ الکترونیکی از خردادماه در سطح استان به دهک‌های مختلفی تعلق‌ گرفته بود از 120 هزار تومان به 220 هزار تومان افزایش پیدا کرده است.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از اختصاص طرح فجرانه یارانه‌ها به هفت دهک اقتصادی جامعه خبر داد و تصریح کرد: سرپرست خانواده‌های دهک‌های اول، دوم و سوم به ازای هر نفر 400 هزار تومان یارانه نقدی دریافت می‌کردند و دهک چهارم تا هفتم به ازای هر نفر 300 هزار تومان به حسابشان واریز می‌شود که این طرح مشمول این 7 دهک اقتصادی هستند و به این دهک‌ها مبلغ 220 هزار تومان به ازای هر نفر اضافه‌شده و خانوارها می‌توانند از این افزایش یارانه استفاده کنند.

مولوی خاطرنشان کرد: نحوه هزینه کرد این 220 هزار تومان در غالب کالابرگ الکترونیکی است که دولت برای تأمین بخشی از معیشت اقشار ضعیف و تأثیرپذیر جامعه و ایجاد تحرک در بازار و نهایتاً ارتقای سطح سلامت جسمانی افراد آسیب‌پذیر می‌باشد.

وی افزود: بیش از یک هزار و 850 فروشگاه‌ مجاز در سطح استان خدمات کالابرگ ارائه می‌دهد و نهایتاً مردم می‌توانند 220 هزار تومان یارانه کالابرگ را در قالب خرید 11 قلم کالا مثل گوشت، مرغ، برنج، تخم‌مرغ، ماکارونی و ... استفاده کنند.

مولوی گفت: شرطی که قبلاً در خصوص خرید کالا بود یعنی اینکه حتماً شخص باید 200 هزار تومان خرید می‌کرد تا بتواند از 120 هزار تومان یارانه کالابرگ خود استفاده کنند برداشته شد و فرد می‌تواند 400 یا 300 هزار تومان خود را نقدی دریافت کند و 220 هزار تومان را خرید کالا داشته باشد.

وی در پایان تأکید کرد: در خرید اقلام ذکر شده با 220 هزار تومان یارانه کالابرگ، بخشی از خرید کالایی که اتفاق می‌افتد توسط دولت در قالب 220 هزار تومان تأمین و بخش دیگری را خود فرد باید هزینه کند.


انتهای خبر/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۱۲:۰۹

7 Feb 2024