۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۵۶۵۵۳
معاونت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

عدم تحقق وعده‌های نامزدهای انتخابات نارضایتی مردم را در پی دارد

معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: نمایندگان نباید وعده و قولی به مردم بدهند که توان تحقق آن را ندارند چراکه عدم تحقق این وعده‌ها سبب نارضایتی، ناکارآمدی و اتلاف منابع و انرژی شود.
عدم تحقق وعده‌های نامزدهای انتخابات نارضایتی مردم را در پی دارد
غلامعلی خدیبی بروجنی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، با اشاره به اهمیت وظیفه مردم در انتخابات اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات همواره به‌عنوان پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی به اثبات رسیده است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری تاکید بالایی بر مشارکت حداکثری مردم را در این دوره انتخابات داشته و دارند چراکه مردم با این کار خود می‌توانند مشت محکمی بر دهان دشمن بزنند.

خدیبی ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات سبب می‌شود تا تمام دشمنان داخلی و خارجی که توطئه‌های سنگینی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند، نقش بر آب شود.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام به دشمن نشان می‌دهد که این نظام به پشتوانه خدا و مردم برقرار و پایدار است و انقلاب ما به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) متصل می‌شود.

معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم انتخاب نماینده اصلح توسط مردم خاطرنشان کرد: مردم ما فهیم، دانا، آگاه و با‌ بصیرت هستند، مردم باید ویژگی‌هایی که تراز انقلاب اسلامی است و بارها از طرف مقام معظم رهبری تاکید شده است به‌عنوان چارچوب در نظر بگیرند.

خدیبی تاکید کرد: مردم برای انتخاب نمایندگان ولایت‌پذیری، کار برای خدا، خدمت صادقانه، مردمی بودن، خادمین بدون ریا و خالصانه برای خدا و اسلام خدمت کردن، را به‌عنوان ویژگی‌های مهم در نظر بگیرند.

معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری بیان داشت: از مردم دعوت می‌شود که روز 11 اسفند با حضور پر شور خود  با همه تفکرات بر سر صندوق‌های رای یک اتفاق بزرگ را رقم بزنند.

خدیبی دادن وعده‌هایی که امکان تحقق ندارند از سوی نامزدها را آفت انتخابات عنوان کرد و افزود: نمایندگان نباید وعده و قولی به مردم بدهند که می‌دانند از عهده انجام آن بر نمی‌آیند، همچنین نباید خود را آن‌گونه که نیستند در بین مردم نشان دهند و توقعاتی میان آن‌ها ایجاد کنند چراکه عدم تحقق این وعده‌ها سبب نارضایتی، ناکارآمدی و اتلاف منابع و انرژی شود.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۶:۰۵:۵۷

6 Feb 2024