۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد مطلب : ۵۶۵۴۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان:

انقلاب اسلامی هویت سیاسی و دینی جدید‌ی به مسلمانان ارائه داد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان گفت‌: انقلاب اسلامی با ارائه الگوی عملی و نظری از جمهوری اسلامی و ترغیب مسلمانان به همگرایی اسلامی‌، هویت سیاسی و دینی جدید‌ی بر اساس ارزش‌ها‌ی دینی به مسلمانان بخشید.
انقلاب اسلامی هویت سیاسی و دینی جدید‌ی به مسلمانان ارائه داد
شیروان اسد‌ی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد‌: انقلاب اسلامی‌، اسلام را به‌عنوان دینی جامع و متناسب با شرایط روز و دارای ایدئولوژی سیاسی عرضه کرد و با صدور معنویت به جهانیان‌، چهره واقعی اسلام ناب محمدی را ارائه کرد.

وی تصرح کرد: علاوه‌بر این انقلاب با ارائه الگوی عملی و نظری از جمهوری اسلامی و نیز ترغیب مسلمانان به همگرایی و وحدت اسلامی‌، توانست هویت سیاسی و دینی جدید‌ی بر اساس ارزش‌ها‌ی دینی به مسلمانان ببخشد و با زنده نگه داشتن حضور مردم در عرصه‌ها‌ی مختلف، زمینه مشارکت و حق تعیین سرنوشت مردم را فراهم کند.

اسدی‌ خاطرنشان کرد‌: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب‌، انقلاب اسلامی با طی بیش از چهار دهه پرافتخار و ایستادگی و مقاومت در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان از کرامت و شعار‌ها‌ی اسلامی صیانت کرد و وارد دومین مرحله‌‌ی خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌ساز‌ی شد.

وی گفت‌: ما در این انقلاب پیشرفت‌ها‌یی پیدا کردیم و همه‌ آن‌ها در دوران تحریم و محاصره اقتصاد‌ی بود‌، در این دوران آمریکا  شدیدترین فشارهای اقتصادی را به ایران تحمیل کرد ولی در چنین شرایطی ملت ایران رشد کرد و در عرصه‌های مختلف ازجمله‌ صنعت دفاعی کشور به‌ویژه صنایع موشکی و پهبادی و همچنین برقراری عدالت اجتماعی‌، عرصه سیاسی‌، اجتماعی‌، گردشگری‌، ورزشی و... به موفقیت‌ها‌ی چشمگیری دست پیدا کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان بیان داشت: این پیشرفت‌ها نشانه‌ ساخت مستحکم بنیه‌ ملت ایران و نظام اسلامی است و همه آن‌ها در سایه ایمان، احساس عزت ملی و احساس نیاز به توان داخلی ایجاد شده است.

اسدی با تأکید بر اهمیت انتخابات اذعان داشت‌: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورا‌ی اسلامی و مجلس خبرگان رهبر‌ی و نقش مهم مردم در این عرصه سرنوشت‌ساز از همه‌ اقشار جهت حضور حداکثری در انتخابات دعوت می‌کنم‌، بی‌شک حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی می‌تواند در افزایش نشاط و شور فضای انتخابات در کشور موثر باشد که نتیجه این حضور‌، انتخاب اصلح و تأثیر آن در تربیت جامعه انقلابی است، این می‌تواند بستر را برای انقلاب جهانی حضرت صاحب الزمان (عج) و تمدن‌سازی نوین اسلامی فراهم سازد.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۴۸:۳۸

6 Feb 2024