۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۵۶۵۳۰
فرماندار شهرستان شهرکرد خبر داد:

شناسایی زمین برای احاث کتابخانه در منظریه

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: برای کتابخانه منظریه، زمین شناسایی شده است.
شناسایی زمین برای احاث کتابخانه در منظریه
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، پیش از ظهر امروز جلسه اداری کتابخانه‌های شهرستان شهرکرد به‌منظور بررسی ویژه برنامه‌های دهه فجر و پیگیری مصوبات، با حضور فرماندار شهرکرد و مدیران کتابخانه‌های شهرستان شهرکرد در محل اداره کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به زودی کلنگ‌ کتابخانه شهر سودجان به زمین زده می‌شود

بهادر عبدالغنی در این جلسه اظهار کرد: منابع اعتبار استانی و ملی است، تملک دارایی کتابخانه مولوی آغاز شده است و به زودی کلنگ‌زنی کتابخانه شهر سودجان آغاز می‌شود همچنین برای کتابخانه منظریه، زمین شناسایی شده است.

وی با اشاره به کمبود تجهیزات و تعمیرات در کتابخانه‌های استان و شهرستان افزود: تلاش بر این است بتوانیم بخش خصوصی را در قسمت کتابخانه‌های vip فعال کنیم.

فرماندار شهرستان شهرکرد با بیان اینکه باید برای افزایش ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی گام برداریم بیان داشت: از موضوعات مهم انس با کتاب در جمع دانش‌آموزان و مردم است و استفاده از بنر، بیلبورد، مسابقه، ایستگاه کتاب‌خوانی، بوستان‌ها و  کتابخانه‌های سیار در این زمینه کمک‌کننده است.

وی با اشاره به ترویج فرهنگ کتاب در نوروز خاطرنشان کرد: در نوروز باید برنامه‌هایی با محتوای کتاب هم‌زمان با ایستگاه کتاب‌خوانی با همکاری شهرداری یا المان‌هایی در نظر گرفته شود.

عبدالغنی با اشاره به انتخابات گفت: برای افزایش مشارکت در انتخابت تاکید بر اصل بی‌طرفی، صداقت، امانت و رعایت قانون است که باید سر لوحه کار قرار گیرد.

وی اذعان داشت: برای مجل شورای اسلامی 32 نفر برای شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر توسط دفتر هیئت نظارت ابلاغ شد و تاکنون پنج نفر دیگر تایید شده است و یک نفر نیز تغییر حوزه داده است و فعلا 38 نفر در مرکز حوزه انتخابی نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی هستند.

تجهیز و تعمیر بخشی از کتابخانه مولوی شهرکرد

احمد فرهادی بابادی در این جلسه ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم و همان‌‌طور که مسوولین کشور اعلام کردند حضور و مشارکت در انتخابات ضامن امنیت کشور است و  همه ما وظیفه داریم در این زمینه هم مانند سایر فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی نقش ایفا کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر توسط کتابخانه‌ها افزود: کتابخانه‌ها در فضا‌سازی و اجرای طیف مختلفی از برنامه‌ها برای تمامی سنین اقدامات خوبی انجام داده‌اند و باز هم کتابخانه‌ها نشان دادند که در همه مناسبت‌ها می‌توانند با ظرفیت خوبی وارد شوند و نقش و اثر خود را نشان دهند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌ریزی‌های سال 1403 بیان داشت: امیدوارم ساخت کتابخانه منظریه در سال جدید آغاز شود و کتابخانه‌ها برای رفاه بهتر مراجعین با تجهیزات بروز مجهز کنیم و بخشی از تجهیزات و تعمیرات کتابخانه مولوی شهرکرد انجام شده است.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۵۳:۱۱

4 Feb 2024