۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۸
کد مطلب : ۵۶۵۲۴
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی راه حل مشکلات اقتصادی

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان چهارمحال و بختیاری گفت: نهادینه کردن فرهنگ کار مولد و مؤثر، کمک به ایجاد خودباوری و خوداتکایی و فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی می‌تواند راه حل مشکلات اقتصادی باشد.
فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی راه حل مشکلات اقتصادی
سلمان گنجی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز، در خصوص نگاه امیدوارانه به حل مشکلات موجود مخصوصاً در حوزه اقتصادی و معیشتی اظهار کرد: رسالت سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کمک به دولت در راستای اسلامی نمودن محیط‌های کار و صنعت کشور است و اهدافی مانند نهادینه کردن فرهنگ کار مولد و مؤثر، کمک به ایجاد خودباوری و خوداتکایی در عرصه تولید و صنعت، کمک به اصلاح الگوی مصرف، تقویت فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی و ترویج اخلاق اسلامی کار و نظایر آن را در دستور کار دارد.

وی افزود: سیاست‌های ما در حوزه کار و تولید پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی، مبارزه با فساد و تبعیض و هدایت و مهارت‌آموزی برای ارتقا سطح مهارت‌های دفاعی برای مقابله با تهدیدات است.

گنجی بیان داشت: هر سه گزینه شعار امسال به مسئولیت‌ها و فعالیت‌های بسیج کارگری و کارخانجات مربوط است و ما هر سه حوزه را در دامنه مسئولیت و فعالیت کاری خودداریم این سه مؤلفه اساسی در کنار هم می‌تواند موجب تحول شود. البته مدیریت جهادی و ولایتمداری موجب می‌شود تا بتوان از ظرفیت‌های مردم استفاده کرد و این سه مقوله را کنار هم گذاشت و با استفاده از ظرفیت‌ها، کار را پیش برد.

وی بیان کرد: هدف ما تمام ملت شریف ایران است و ادبیات بسیج، همه مردم است زیرا بسیج بدون مردم معنا ندارد و اگر مشکلی را برطرف می‌کنیم باهدف کمک به‌کل جامعه است. از طرف دیگر وقتی نام بسیج می‌آید یاد حماسه‌های بسیجیان در عرصه‌های مختلف ازجمله سیل و زلزله و دفاع مقدس می‌افتیم. بسیجیان در سرما و گرما کنار مردم ماندند و ساحل آرامش مردم شدند.

سلمان گنجی گفت: صنعت و تولید با محوریت کارهای پژوهشی و دانش‌پایه نتیجه می‌دهد، پاسخگویی مسئولان به جامعه کارگری و متولیان کارخانجات موجب امیدآفرینی و دلگرمی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد محیط آرام و امن و اسلامی کردن محیط همواره مورد تأکید ما است، در همین حوزه برنامه‌ریزی‌هایی داشتیم تا عفاف و حجاب و ایجاد محیط امن را دنبال کنیم تا بانوان گرامی بتوانند کار خود را در شرایط بهتری دنبال کنند.
 
گنجی در پایان افزود: تمام تلاش این سازمان این است که با ایجاد اتحاد و همکاری بین دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت جوانان، مسائل موجود را احصا و با استفاده از اندیشه‌های نو مشکلات کشور را برطرف کند، ما می‌توانیم مشکلات کشور را حل کنیم و به مسائل خودمان غلبه کنیم اگر در گام دوم انقلاب اسلامی از ظرفیت‌های موجود در کشور و جوانان انقلابی استفاده کنیم حتماً مشکلات برطرف شدنی و قابل‌حل است.
 
انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۰۷:۳۰:۵۳

5 Feb 2024